September 2018

Laufey

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibarna 2019
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til :)
Oppdateres fortløpende (-ish) :)

Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer :p )

:Heartred Venter på oppstart
Sanndy91 - B1 - #1 - forsamtale 3.9 - Porsgrunn

:Heartred Stimulerer
Prøvemilla - B2 - #1 IVF - rekovelle/cetrotide - st.olavs - sprøyestart 09.09

:Heartred Ruger
FrkHope - B1 - #1 IVF - Progynova fra 26/8, gonal-f fra 6/9 og starta på Orgalutran
Fru M - B1 - #1
Krissy136 - B1- #1 IVF - medisiner: Gonal-F, Orgalutran, Ovitrelle, Crione - klinikk: Rikshospitalet - uttak: 27.09/innsett: 29.09 - antall egg: 11 egg ut, 8 befruktet
Krøllefløff - b4 - #2 ( fryseforsøk ) - naturlig syklus - hausken lysaker - innsett av blasto 3 september
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Lykkesol - #2 IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Semula - B1 - #1 - IVF - medisiner Elonva/Orgalutran/Utrogestan - klinikk Barcelona IVF - uttak/innsett 19/24. sept - antall egg 1
Veslejinta - 29 år - B1 - #1 IVF - Riksen - Synerella fra 28.08- Gonal F fra 13.09 - Otrivelle 24.09 - Uttak 26.09 - Insett 28.09 - Testdag 10.10
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36
WCE - B3 - #6 ICSI - gonal-f - Hausken

:Heartred Gravid
Athena85 - B1 - #2 FER (#1 IVF) Progynova - Riksen
Dårris - B2 - #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8 - Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, innsett 7/9
FruAlve - B2 - #3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Innsett av ett 2-dagers embryo 19.09 - Testdato 03.09.
Førstings - B1 - #1 ICSI - Menopur, Orgalutran, ovitrelle, overstimulert, 20 egg ut, 6 på frys
Googlimoogli - B1 - #3 IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Minitrille - #B1 - #1 IVF - Gonal-F/Orgalutran/Ovitrelle/Crinone - Rikshospitalet - uttak 29.08 - 18 egg, 12 befruktet - innsett 01.09
Prikkeliten - B2 - #4 ICSI - menopur - uttak 30.08.
Prøverpåen - B2 - #6 - menopour og synarela - uttak 30.08: 26 ut, 19 befruktede, 1 blasto inn 4/9. 0 på frys.
Star1978 - B1 - #3 - St Olavs - 2 dagers inn 13.09, med testdato 27.09

:Heartred Ikke gravid
Evis84 - B2 - #2 ICSI - puregon, Ovitrelle, Orgalutran - IVF klinikken Oslo
LittleMouse - #1 ICSI/TESA B1 Synarela/Gonal f/ovitrelle/crinone Rikshospitalet uttak 3/9; 19 ut, 11 befruktede, 1 inn, 5 på frys. TD 17/9

:Heartred Totalfrys
Arytai - B2 - fostimon/gonal-f/orgalutran/albyl-e/lutinus - UNN Tromsø
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland

:Heartred Avbrutt
Alvea - B2 - #2 FER (#1 IVF) - 5 blasto på frys - Ikke planlagt innsett enda
Border - B2 - #1 IVF - Menopur og Orgalutran - Porsgrunn - Oppstart midten av sept.
Nord84 - B1 - #2 (hatt 2 avbrutte og 1 negativt) - Fostimon, Gonal-F og Orgalutran, UNN Tromsø
Palma12 - B1 - #2 ICSI (stim. Nr3 - et avbrutt forsøk) - kort protokoll, Menopur - Haugesund - uke 39
Sommerbaby2019 - B1 - #2

:Heartred Flyttet til oktober
Elva - B2 - 1 søskenforsøk(FER) - Provera, Progynova, Lutinus, Klexane og Prednisolon - Hausken Bergen - har startet på provera for å få mens - 2 blastocyst på frys
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Leverihåpet #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus :)
Lil-17 - B3 - #2 FER (#1 ICSI) - naturlig syklus - planlagt innsett uke 38/39
Sitrus - B1 - #2 IVF(/ICSI?) - kort protokoll med Menopur og Cetrotide, planlagt oppstart ca 14.september, uttak uke 39 - St. Olavs

:Heartred Ikke oppdatert




:flower
 
Last edited:
Laufey - B1 - Forsøk 2 - IVF/ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs :)
 
Lille-M - B1 - Forsøk 1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
 
(Jeg holder en fot innafor her da vi forhåpentligvis skal ha innsett av fer i aug/sept)

Lil-17 - B3 - Forsøk 1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland.
 
Litt usikker om jeg skal høre til her eller oktober mnd :D Har oppstart av hormonstimulering i september og uttak oktober.
 
Litt usikker om jeg skal høre til her eller oktober mnd :D Har oppstart av hormonstimulering i september og uttak oktober.
Du må gjerne være med her hvis du vil :) Jeg starter stimuleringen i august, men rekker vel bare 5-6 dager før det er september :)
 
Lille-M - B1 - Forsøk 1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
(Jeg holder en fot innafor her da vi forhåpentligvis skal ha innsett av fer i aug/sept)

Lil-17 - B3 - Forsøk 1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland.

Så bra at vi er flere :)
Oppdaterer så fort jeg kan (Dvs, ikke er på telefon :p)
 
Nettopp hatt et mislykket IVF/ICSI forsøk. Ingen på frys. Så da blir det nytt ferskforsøk med reservert plass for egguthenting i uke 39. Føles som et helt århundre til! [emoji31] Skulle egentlig i august, men var visst ikke plass til meg der.

Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - PCOS og nedsatt sædkvalitet.

Venter på ny behandlingsplan. Så kommer med ny oppdatering på stimulering når den er klar [emoji4]
 
Hei! Endelig kan jeg melde meg inn her [emoji173]️ Lean-B1-Forsøk1- IVF-vet ikke medisiner enda-St.Olavs

Velkommen hit! Nå må fet nesten bli baby på oss altså!!! [emoji1374]
 
Velkommen hit! Nå må fet nesten bli baby på oss altså!!! [emoji1374]

Tusen takk [emoji173]️ Jaaa, tenk så gøy om vi ble gravid samtidig da [emoji16][emoji1303] Jeg heier så voldsomt på at noen gir opp sin plass i køen så du kommer til tidligere! Helst den dagen de åpner igjen etter ferien [emoji16][emoji56][emoji173]️
 
Tenk om jeg og kunne få lov og komme inn her :oops:
 
Jeg liker innleggene deres etter at jeg har oppdatert, hvis noen ikke får like/ikke havner på lista så si fra :)
 
Dersom noen føler at september er altfor lenge til (inkludert meg), så kanskje den her hjelper litt [emoji28]
IMG_5312.jpg
 
August hadde vært enda bedre :p
Men det er nok alt for tidlig :wacky:
Du satser på st Olavs nå? For et par uker siden hadde de ledig med oppstart både i juli og august, så si ikke det :)

Men jeg kan jo håpe på september, så vi kan havne i samme termingruppe :angel5
 
På en måte vil jeg jo at lysets hastighet skal inntreffe, samtidig så vil jeg jo at sommeren skal vare lengst mulig :p

Ikke minst blir jeg eldgammel (Dvs 30) månedsskiftet august/september, så det kan godt vente litt :p
 
Back
Topp