September 2018

Du satser på st Olavs nå? For et par uker siden hadde de ledig med oppstart både i juli og august, så si ikke det :)

Men jeg kan jo håpe på september, så vi kan havne i samme termingruppe :angel5
Skal ikke ønske det for mye , ting går ikke helt jeg vil for tiden,, men det må vell snart snu til de gode ting no❤️
 
På en måte vil jeg jo at lysets hastighet skal inntreffe, samtidig så vil jeg jo at sommeren skal vare lengst mulig :p

Ikke minst blir jeg eldgammel (Dvs 30) månedsskiftet august/september, så det kan godt vente litt :p
Ikke si gammal :p eg blir 40 til sommeren , eller på slutten da :wacky:
 
Skal ikke ønske det for mye , ting går ikke helt jeg vil for tiden,, men det må vell snart snu til de gode ting no❤️
Før eller siden må det jo snu, og du har da vitterlig venta lenge nok!
Dere har ikke prøvd st Olavs før? Så kanskje det funker..?
 
Ikke si gammal :p eg blir 40 til sommeren , eller på slutten da :wacky:
Hehe, jeg tror det er mer "slutt på 20-årene, nå burde du hatt litt orden på livet ditt" mer enn den faktiske alderen :p
 
Før eller siden må det jo snu, og du har da vitterlig venta lenge nok!
Dere har ikke prøvd st Olavs før? Så kanskje det funker..?
Vi få se, må først se om jeg får komme inn der først ;)
 
Hehe, jeg tror det er mer "slutt på 20-årene, nå burde du hatt litt orden på livet ditt" mer enn den faktiske alderen :p

[emoji23][emoji23][emoji23] 30 er jo en fin alder det! [emoji1]
 
[emoji23][emoji23][emoji23] 30 er jo en fin alder det! [emoji1]
Nope!
For første gang i hele mitt liv gleder jeg meg ikke til bursdagen min :p
Og det er ganske hardt for ei som strengt tatt feirer "bursvendt" og 1. og 2. Bursdagsdag :D
 
Vi få se, må først se om jeg får komme inn der først ;)
Men det gjør du!
Så kan du irritere deg over telefonsystemet deres og sykepleiere som ikke vil svare sammen med meg ❤️
 
Men det gjør du!
Så kan du irritere deg over telefonsystemet deres og sykepleiere som ikke vil svare sammen med meg ❤️
Har de sånne irriterende tlf greier :wtf:
Jaja så lenge det funker går det greit :p
 
Har de sånne irriterende tlf greier :wtf:
Jaja så lenge det funker går det greit :p
Oh yes... De har endelig oppgradert systemet sitt til et snev av fornuftig prioritering, men før det var det bare galskap.. Men det funker jo, på et vis :p
 
Oh yes... De har endelig oppgradert systemet sitt til et snev av fornuftig prioritering, men før det var det bare galskap.. Men det funker jo, på et vis :p
Vet du hvor lang tid det tar etter henvisningen er sendt? Bare håper det går før de stenger for sommeren :eek:
 
Vet du hvor lang tid det tar etter henvisningen er sendt? Bare håper det går før de stenger for sommeren :eek:
Vi ble henvist i slutten av oktober i fjor mener jeg å huske, og kunne fått starte i desember, men det kræsja med jul. Tror vi snakka med dem i november en gang da. Ble oppstart i januar.
Ut fra siste samtalen jeg hadde med dem så er de tilbake på jobb fra siste uka i juli, så antageligvis ferie de tre første? Er jo fremdeles tid igjen i juni til at de kan få avtalt noe for dere :)
 
Vi ble henvist i slutten av oktober i fjor mener jeg å huske, og kunne fått starte i desember, men det kræsja med jul. Tror vi snakka med dem i november en gang da. Ble oppstart i januar.
Ut fra siste samtalen jeg hadde med dem så er de tilbake på jobb fra siste uka i juli, så antageligvis ferie de tre første? Er jo fremdeles tid igjen i juni til at de kan få avtalt noe for dere :)
Bare jeg får svar FØR de tar ferie værtfall ;)
 
Oppdatert info her også [emoji4] Ny medisin skal testes denne gang. Menopur fremfor Gonal-F som jeg hadde sist. Kjipt at Menopur ikke er ferdigfylt penn [emoji31]

Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Stimulert syklus - Menopur og Cetrotide - Egguttak uke 39 - PCOS og nedsatt sædkvalitet.
 
Back
Topp