Oss testetøser imellom

slenger med bilde her hos testetøsene og, den mørkeste har jeg redigert litt mørkere, tatt innenfor tidsfristen, da jeg skulle ta bilde når testen hadde tørket hadde jeg klart å legge testen i en liten vanndam:angry4 skal ta ny senere ikveld. Hva tenker dere? er den for svak til at jeg er 11dpo? kjemisk? beklager om jeg kommer med dumme spørsmål, men er bare førstegangsprøver:rolleyes: er veldig redd for skygger og kjemisk graviditet:(

Jeg syns den ser positiv ut, blir spennende å følge med de neste dagene [emoji1]

slenger med bilde her hos testetøsene og, den mørkeste har jeg redigert litt mørkere, tatt innenfor tidsfristen, da jeg skulle ta bilde når testen hadde tørket hadde jeg klart å legge testen i en liten vanndam:angry4 skal ta ny senere ikveld. Hva tenker dere? er den for svak til at jeg er 11dpo? kjemisk? beklager om jeg kommer med dumme spørsmål, men er bare førstegangsprøver:rolleyes: er veldig redd for skygger og kjemisk graviditet:(

Syns dem ser ganske så positive ut jeg da:)

CD 34 / DPO 17. Blenda :( På utvannet urin, men det skal vel ikke ha så mye å si, om jeg kan stole på FF..

Snapchat-323033200.jpg

IMG_1555.JPG

Jeg fikk denne 17/18 dpo [emoji4]

20180612_163733.jpg

[emoji44][emoji126][emoji50] [emoji3][emoji177]takk til tydehjelp hos dere, testetøsene er best[emoji173][emoji173][emoji173]

Back
Topp