Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg støtter pride. Synes det er fantastisk med alle som er tro mot seg selv og som lever livet sitt slik de selv ønsker. Men jeg vet ikke om hvordan jeg skal markere det? Hadde jeg vert ett sted hvor paraden var hadde jeg sett på for å vise min støtte. Hadde jeg hatt en venn/venninne som ikke turte gå alene hadde jeg gått i toget som moralsk støtte. Men siden jeg ikke er stolt homofil, lesbisk, transeksuell, bifil eller panfil så vet jeg ikke i hvor mye større grad det er min ting å markere....
Skriver under på detteGjør vel ikke noe for å markere det, men jeg er veldig for å ha slike dager! Ble glad når jeg så at feks bybanen hadde fått regnbueflagg [emoji4]️[emoji304]
Ja det er dessverre fortsatr en lang vei å gåSignerer [emoji4] Har flere venner og venninner som er homofil eller bifil. I de fleste situasjoner kan de være åpen om det uten problem, men vi har fremdeles en vei å gå. Syns det er viktig med Pride [emoji173]️[emoji130][emoji129]