Neimen så søt!!! [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 261241
Da har mottakeren fått den så da kan jeg legge den ut her
Emmalue fra klompelompe
Tøfler fra en annen strikkebok
Begge i ca str 0-1 mnd strikket i baby merino.
Jeg sliter alltid litt med å kante hjørnene nederst men veldig gøy prosjekt. Jeg pleier å bruke fyllet fra billigputene kjøpt på IKEA.Så bra å høre!! Jeg har allerede mønsteret fra Stoff og stil (hadde tenkt å sy til en venninnes baby, men ble aldri til at jeg fikk gjort det). Men høres ut som jeg skal klare det i alle fall![]()

Endelig fått fart på pinnene! Et par cm til før vrangborden, mini maser om "det miiiin gul!" Flere ganger om dagen [emoji14]
Vis vedlegget 261609
[emoji85] Sa jo jeg har fått fart på pinnene! Er jo 100%sm, og studiet er endelig ferdig, og får ikke sydd noe særlig pga kroppen, såååå da strikker jeg [emoji14]Din racer!! Du har jo akkurat begynt på den genseren!! [emoji33]
Vis vedlegget 261619
To nye Emma luer og to par tøfler klar til to vennepar som venter baby i august og september. Str 0-1 mnd.
Mangler bare vask og silkebånd![]()
Kan du lære meg å strikke fort også? [emoji23][emoji85] jeg er så pirkete og nybegynner at det tar eeeeeevigheter. Ikke finner jeg noe god teknikk hellerVis vedlegget 261619
To nye Emma luer og to par tøfler klar til to vennepar som venter baby i august og september. Str 0-1 mnd.
Mangler bare vask og silkebånd![]()

Mer fyllvatt i kantene fikser det. Jeg har ikke oppskrift på det men fyller til jeg syns det er nok. [emoji108]Vis vedlegget 261624Vis vedlegget 261622 Vis vedlegget 261623
Sååå siden jeg driver å prøver på ting jeg ikke kan, så har jeg vært på Stoff&Stil å kjøpt det jeg trenger til å sy babynest. Med oppskriften (med mal) derfra, så vil nok babynestet se ca ut som bilde nr.1, litt slapt. Men jeg ønsker meg egentlig et som ser mer ut som bilde 2 og 3, altså fastere i fasongen [emoji14] Er det noen kloke hoder her som vet hvordan jeg kan få det til å se sånn ut? Er det putevatt eller bør jeg bruke mer platevatt enn i oppskriften? Evt andre tips mottas med takk![]()
Kan du lære meg å strikke fort også? [emoji23][emoji85] jeg er så pirkete og nybegynner at det tar eeeeeevigheter. Ikke finner jeg noe god teknikk heller
Som du produserer!! [emoji471]
Mer fyllvatt i kantene fikser det. Jeg har ikke oppskrift på det men fyller til jeg syns det er nok. [emoji108]
Jeg har ikke gjort det men vet det er mange som gjør det.OkeiJeg får kanskje prøve begge deler før jeg lukker. Lurer også på å ikke sy igjen bunnen, men lukke den med trykk-knapper så jeg evt kan ta ut platene der ved vask, men det er kanskje litt mer jobb. Og kanskje ikke helt nødvendig? Hm