IKM UKE 28 - 2018

Anine91

Gift med forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
:welcome
Ny pp og blanke ark. Kanskje mars 2019 blir måneden vår?

Jeg er jo litt tidlig ute her, men når jeg selv har litt lange sykluser blir man jo litt utålmodig av å vente på alle dere andre:happy: Skal prøve å oppdatere fortløpende. Det er første gang jeg lager en slik tråd, så ha litt tålmodighet:nailbiting:

Lag en kommentar under, så noterer jeg dere inn i lista.

Nick - PP - B? - EL - IKM

Lykke til, alle prøvere :) Jeg heier på dere:Heartred

MANDAG 9. JULI
Blåveis96 - PP3 - B1 - EL 24.06
MiniMe80 - PP31 - B1 - EL ca 26.06

Lean - PP9 - B1 - EL 24.06
Stardust - PP1 etter 2 MA (PP6) - EL 25.06

TIRSDAG 10. JULI
Hepe - PP4 etter SA - B4 - EL ca. 26.06
Håpefull2019 - EL ca. 27/6

ONSDAG 11. JULI
Fjellgeita92 - PP14 - B1 - EL 27.06
Thessa86 - PP2 - B1 - EL ca. 26.06
Heffa89 - PP2 - B1 - EL ca. 27.06
Sørlending_jenta - PP2 - B2 - EL 26.06
Verri25 - PP14 - B1 - EL 27.06
T&H+? - PP1- B1 - EL ca. 26.06
Lykkesol - PP1 etter misslykket IVF-forsøk - B2 - EL 28.06
Maddis96 - PP6 - B1 - EL 27.06
Fisk84 - B2 - PP kommet ut av tellinga - EL 27.066 (tester ikke)

TORSDAG 12. JULI
Håpefull
emoji173.png
️- PP1 - B2 - EL 26.06

Purple - PP1 - B2 - EL 29.06
Påstell - PP3 - B2 - EL 27.06
Rjente22 - PP 23? 24? 25? (Mistet tellingen) - B1- EL 27.06
Xiddigaha - PP2 etter SA - EL ca. 28.06
Floken - PP19 - B3 - EL 28/6

FREDAG 13. JULI
Mikaela89 - PP2 - B1 - EL 29.06

LØRDAG 14. JULI
Bamsemums2019 - PP1 etter MA (totalt 3 MA på 3 PP) - B1 - EL 30.06

SØNDAG 15. JULI
Rikkeliten - PP3 - B2 (ikke med samme far) - EL ca 01.07
:Twinni - PP7 - B3 - EL?
Miniknøttet - PP5 etter to MA - B1 - EL ca. 02.07
TipsiM - PP1 etter SA i IVF - B1 - EL 29.06
Håpefull prøver - PP3 (pp1: mola, pp2:sa) - B1 - EL 30/6?

I LØPET AV UKEN
Trinusn - PP9 - B2 - EL 29.06

:HeartredGRAVID:Heartred
  • Sørlending_jenta
  • Bamsemums2018
  • Håpefull2019
  • Maddis96
TR
  • Hepe
  • Stardust
  • Lean
  • Håpefull
    emoji173.png
  • Xiddigaha
  • T&H+?
  • MiniMe80
  • Fjellgeita92
  • TipsiM
  • Rjente22
  • Mikaela89
  • Miniknøttet
  • Trinusn
  • Purple
  • Fisk84
  • Rikkeliten
  • Blåveis96
 
Last edited:
[emoji16] er spent på hvordan el og ikm egentlig blir nå. Ble rart nokk bare tull denne syklusen som var. Men el blir d [emoji23]
Så lenge du har EL er det jo håp:happy: Forrige syklus ble litt tull for meg også, så er godt å få startet på ny pp!
 
Det blir vel mars 2019?
Vi begynner første pp etter jeg har fått mensen nå til uka :) ble gravid på denne tiden for to år siden, og den babyen ble født i mars! La inn mensen 12 juni i terminkalkulator, og fikk da 20/3!

Purple- pp1- B2- EL 29/6- IKM 12/7 :)
 
Det blir vel mars 2019?
Vi begynner første pp etter jeg har fått mensen nå til uka :) ble gravid på denne tiden for to år siden, og den babyen ble født i mars! La inn mensen 12 juni i terminkalkulator, og fikk da 20/3!

Purple- pp1- B2- EL 29/6- IKM 12/7 :)
Ja stemme d [emoji2] ble gravid mai for 2 år sidn, februar baby [emoji3]
Åh, vil også ha mensn snart slik at vi får starta på [emoji7]

Sent from my Moto G (4) using BV Forum mobile app
 
Ja stemme d [emoji2] ble gravid mai for 2 år sidn, februar baby [emoji3]
Åh, vil også ha mensn snart slik at vi får starta på [emoji7]

Sent from my Moto G (4) using BV Forum mobile app
Skikkelig spent jeg også!! Begynner i ny jobb i august da, så jeg blir jo fort hu kjipe som blir gravid før hun i det hele tatt har begynt i jobben :hilarious: rekker 7 mnd i jobb før jeg bailer da ;)
 
Skikkelig spent jeg også!! Begynner i ny jobb i august da, så jeg blir jo fort hu kjipe som blir gravid før hun i det hele tatt har begynt i jobben :hilarious: rekker 7 mnd i jobb før jeg bailer da ;)
Neeida, begynner selv i ny jobb i august! De kan jo ikke bli sure for at man får barn [emoji3]
 
Nei, der er helt sant. Må bli bedre på å ikke bry meg om hva andre tenker om mine valg. Dette passer best for oss og da skal vi selvsagt gjøre det sånn :)
Når jeg var på jobb intervju så var både leder og tillitsvalgt der. Da spøkte tillitsvalgte at hun var bare der for å passe på at leder ikke skulle spørre om jeg skulle bli gravid! [emoji23] Hahah de skulle bare visst!
 
Når jeg var på jobb intervju så var både leder og tillitsvalgt der. Da spøkte tillitsvalgte at hun var bare der for å passe på at leder ikke skulle spørre om jeg skulle bli gravid! [emoji23] Hahah de skulle bare visst!
Hahaha, ikke sant! Men det viser jo litt hvordan arbeidsgiver tenker :(
 
Hahaha, ikke sant! Men det viser jo litt hvordan arbeidsgiver tenker :(
Ja men jeg har lært meg i å drite i det. For arbeidsgiver vil det jo aldri passe at noen blir gravide å går ut i perm. I min gamle jobb så var vi 2 stk som gikk ut i perm samtidig. Før det så hadde wn kollega blitt gravid like etter barn nr 1. Så hun var så si akk kommet tilbakw på jobb når vi gikk ut.

Og hva kan de forvente når det jobber mange unge en plass.. de forventer vel ikke at vi skal være barnløse i all evighet.

Jeg jobber i hj. Spl som sykepleier i en liten enhet. Veldig sårbart for jobben.
Men så levee jeg ikke for jobben, men familien [emoji7]
 
Ja men jeg har lært meg i å drite i det. For arbeidsgiver vil det jo aldri passe at noen blir gravide å går ut i perm. I min gamle jobb så var vi 2 stk som gikk ut i perm samtidig. Før det så hadde wn kollega blitt gravid like etter barn nr 1. Så hun var så si akk kommet tilbakw på jobb når vi gikk ut.

Og hva kan de forvente når det jobber mange unge en plass.. de forventer vel ikke at vi skal være barnløse i all evighet.

Jeg jobber i hj. Spl som sykepleier i en liten enhet. Veldig sårbart for jobben.
Men så levee jeg ikke for jobben, men familien [emoji7]
Nei, det er sant. Jeg har jo en på 14 mnd, så de må jo tenke seg til at jeg ønsker å få en til om ikke altfor lenge. Vil jo ikke at de skal bli langt unna hverandre i alder + at samboeren min er deltidsstudent. Med den nye permisjonsordningen skal det jo tredeles og det ville ikke vi fått til om barnet kom da han gikk siste året fulltid. Da måtte han fryst utdanningen et år og vi måtte ventet med å kjøpe oss et større sted å bo enda et år. Så for oss er det helt prima økonomisk om vi får baby i mars-april-mai og jeg jobber 50% fra august og jobber de dagene han ikke er på skolen :) jeg er lærer, så litt kritisk der for elevene. Men enkelt å finne vikar da! Men vikar er selvsagt da litt mer utrygt for elevene, men det vil det jo bli uansett når jeg får barn!
 
Nei, det er sant. Jeg har jo en på 14 mnd, så de må jo tenke seg til at jeg ønsker å få en til om ikke altfor lenge. Vil jo ikke at de skal bli langt unna hverandre i alder + at samboeren min er deltidsstudent. Med den nye permisjonsordningen skal det jo tredeles og det ville ikke vi fått til om barnet kom da han gikk siste året fulltid. Da måtte han fryst utdanningen et år og vi måtte ventet med å kjøpe oss et større sted å bo enda et år. Så for oss er det helt prima økonomisk om vi får baby i mars-april-mai og jeg jobber 50% fra august og jobber de dagene han ikke er på skolen :) jeg er lærer, så litt kritisk der for elevene. Men enkelt å finne vikar da! Men vikar er selvsagt da litt mer utrygt for elevene, men det vil det jo bli uansett når jeg får barn!
Jeg blir å sikkert å sykemelde meg der en plass pga den nye ordningen. Tror flere blir å gjøre d. Blir ikke klar til å la lille på 6 mnd være utn meg
 
Jeg blir å sikkert å sykemelde meg der en plass pga den nye ordningen. Tror flere blir å gjøre d. Blir ikke klar til å la lille på 6 mnd være utn meg
Skjønner det. Jeg var student i år, fulltid. Så jeg var uten ham allerede etter 4 mnd i fjor også. Det var ikke noe problem for oss, samboeren min er barnehagelærer og veldig omsorgsfull og flink med de aller minst også :) så for oss fungerer det fint!
 
Skjønner det. Jeg var student i år, fulltid. Så jeg var uten ham allerede etter 4 mnd i fjor også. Det var ikke noe problem for oss, samboeren min er barnehagelærer og veldig omsorgsfull og flink med de aller minst også :) så for oss fungerer det fint!
Enn mtp amming?
 
Fullammet i 5 mnd. Pumpet + ammet etter 4 måneder. Tok meg 4 halvtimer i løpet av dagen til å pumpe :) ammer enda!
Herlighet, det er litt av et arbeid! Min kar nekta flaske i tillegg så. Ammer også enda.. virker ikke som han har tenkt å slutte med der første
 
Back
Topp