IKM UKE 28 - 2018

Herlighet, det er litt av et arbeid! Min kar nekta flaske i tillegg så. Ammer også enda.. virker ikke som han har tenkt å slutte med der første
Jeg hadde eksamen 5 uker etter fødsel og da måtte han ta flaske. Så kanskje derfor, siden han ble introdusert for det tidlig. Ja, det var litt av et arbeid. Jeg stod opp om nettene og ammet og jeg måtte på jobb :p samboeren var en kjemperessurs på alt annet da, men ammingen kan vi jo ikke akkurat bytte på ;) hvor gammel er din?
 
Jeg hadde eksamen 5 uker etter fødsel og da måtte han ta flaske. Så kanskje derfor, siden han ble introdusert for det tidlig. Ja, det var litt av et arbeid. Jeg stod opp om nettene og ammet og jeg måtte på jobb [emoji14] samboeren var en kjemperessurs på alt annet da, men ammingen kan vi jo ikke akkurat bytte på ;) hvor gammel er din?
Han er nå 16 mnd [emoji3]
 
Det blir vel mars 2019?
Vi begynner første pp etter jeg har fått mensen nå til uka :) ble gravid på denne tiden for to år siden, og den babyen ble født i mars! La inn mensen 12 juni i terminkalkulator, og fikk da 20/3!

Purple- pp1- B2- EL 29/6- IKM 12/7 :)
Haha, selvsagt blir det mars! Litt rask på labben der ;)

Da har jeg lagt deg inn :)
 
Ser ut som jeg har fått «tildelt» en 35 dagers syklus etter pilleslutt og exu, så da blir det

Blåveis96 - pp3 - b1 - el 24/06 - ikm 09/07

Har tenkt å prøve meg på el tester denne gangen, for visste at det ikke klaffet sist pp siden jeg gikk ut fra el etter en 28 dagers syklus (det jeg har vært vandt med) og da ble det dårlig med aksjeinnlegging når jeg egentlig må ha hatt el
 
Satse på at syklusen blir på 33 dager denne gangen og[emoji846] Så da blir det denne uken.

Hepe-PP4 etter sa- B4-El ca. 26.06-Ikm 10.07
 
Ja, kribler megamye!! Morsomt om det klaffer for begge første pp da :D hvor i landet holder du til? Og hvor gammel er du? :)
Jaaa! Går bare å vente på TR, tror jeg fikk en ekstra el denne måneden. Sikkert fordi jeg var så gira . Men sambo hev seg ikke på sjangsen.

Ja håper den sitter på første, men har ikke troa [emoji25]
Bor i sør troms. 29 år. Enn der?
 
Jaaa! Går bare å vente på TR, tror jeg fikk en ekstra el denne måneden. Sikkert fordi jeg var så gira . Men sambo hev seg ikke på sjangsen.

Ja håper den sitter på første, men har ikke troa [emoji25]
Bor i sør troms. 29 år. Enn der?
Jeg går også utålmodig og venter på tr. Det blir liksom startskuddet for prøveperioden ;) Å, så dere kunne ha såvidt rukket det denne måneden? :( Jeg tok ut spiralen flere dager etter el, så denne måneden hadde det ikke gått uansett her!

Bor i Drammen, og blir 24 om noen dager :)
 
Jeg går også utålmodig og venter på tr. Det blir liksom startskuddet for prøveperioden ;) Å, så dere kunne ha såvidt rukket det denne måneden? :( Jeg tok ut spiralen flere dager etter el, så denne måneden hadde det ikke gått uansett her!

Bor i Drammen, og blir 24 om noen dager :)

Jaa kunne nokk det. Merka det på at det plutselig var så mye slim, tok en el test! Kunne ikke vært mer positiv. Skulle egentlig hatt mens 4 juni..

Hvilken spiral har du brukt? Hsr vært utn prevensjon så si siden jeg fikk mensn tilbake. Tok ca ett år. Fikk spiral jaydess, men ikkw fornøyd.
 
Jaa kunne nokk det. Merka det på at det plutselig var så mye slim, tok en el test! Kunne ikke vært mer positiv. Skulle egentlig hatt mens 4 juni..

Hvilken spiral har du brukt? Hsr vært utn prevensjon så si siden jeg fikk mensn tilbake. Tok ca ett år. Fikk spiral jaydess, men ikkw fornøyd.
Ah, så kjipt..

Jeg har hatt kobberspiral jeg! Veldig fornøyd, heldigvis, er mitt eneste alternativ. Jeg får cyster av hormonprevensjon..
 
Back
Topp