***skravletråden for JUNI***

Når har dere ferie i år da? Fellesferien? Jeg er i permisjon og samboer har fellesferien, lurer på hva vi skal finne på for noe da :happy:

Vi skal ha ferie hele juli. Jeg er i permisjon da, så har jo fri hele sommeren [emoji1319][emoji1319] Blir to uker med campingvogn i Sverige og to uker på hytta for vår del [emoji4] greit med en litt rolig ferie med minstemann på 3 mnd.

Hva har du lyst til å gjøre i sommer da?

Når har dere ferie i år da? Fellesferien? Jeg er i permisjon og samboer har fellesferien, lurer på hva vi skal finne på for noe da :happy:

Samme situasjon her:) Ferie i juli. Planlagt hyttetur, og begynt å planlegge å besøke ei venninne.

Ja, veldig! Nesten så jeg håper lillemann får det også. Men han er bare 3mnd, så usikker på om det er litt i tidligste laget..[emoji848]
Eh ja. Litt usikker da. Er det for tidlig kan de vel få det en gang til også ? Usikker gitt [emoji848]

Mannen har i fellesferien. Jeg er i AAP. Så jeg er uansett hjemme :)

Vi skal ha ferie hele juli. Jeg er i permisjon da, så har jo fri hele sommeren [emoji1319][emoji1319] Blir to uker med campingvogn i Sverige og to uker på hytta for vår del [emoji4] greit med en litt rolig ferie med minstemann på 3 mnd.

Hva har du lyst til å gjøre i sommer da?
Koselig med camping og hyttetur :) deilig å ta det litt med ro:) har egentlig litt lyst å gå på telttur, får se om vi kan få det til med 2åring og han på 6mnd:) ellers aner jeg ikke!

Så begynner jakta da. Fikk mail at jeg er satt opp på dugnad for speider fra 13 til 16. Noe som ikke passer. Men jeg driver nå å sender mld til de som fikk 10 til 13 for å høre om noen kan bytte. For da kan jeg heller [emoji4] Ikke i dag da. Den 9.juni det er snakk om [emoji56] Så får jeg håpe noen kan bytte da så jeg får vært med å hjulpet til i det minste. Om ikke må de ta inn noen andre. For verken jeg eller mannen kan det tidspunktet vi er satt på så.

Så begynner jakta da. Fikk mail at jeg er satt opp på dugnad for speider fra 13 til 16. Noe som ikke passer. Men jeg driver nå å sender mld til de som fikk 10 til 13 for å høre om noen kan bytte. For da kan jeg heller [emoji4] Ikke i dag da. Den 9.juni det er snakk om [emoji56] Så får jeg håpe noen kan bytte da så jeg får vært med å hjulpet til i det minste. Om ikke må de ta inn noen andre. For verken jeg eller mannen kan det tidspunktet vi er satt på så.

Håper dere får byttet:)

Hahaha. Uff da. Nei de visste ikke om de kunne bytte gitt. De hadde jo ikke fått mailen en gang. Så den måtte jeg videresende de stakkars [emoji23]

Hva slags hund er det? :happy: jeg har også lyst på hund, men det får bli når barna blir litt større (har ei på 2år og en på 6mnd):)
Bichon havanaise. Tror det står mellom disse to søte da. [emoji7] De er 4.5 uke nå. Det er fra mammas kennel. Så jeg får ikke vite hvem helt før de har vært hos dyrlegen før uke 8. Men vi begge ser ut til å ha en ekstra for disse to da [emoji7]
2a090cb5fc40d1639b4a66c82f561731.jpg
a44f72e17e5273dd0d266e4b5ed5c196.jpg

Back
Topp