Eldstejenta på 3 år er hjemme med vannkopper på fjerde dagen.. full av prikker! Heldigvis er pappaen også hjemme fra Nordsjøen. Hadde blitt travelt å være alene med begge [emoji28]
Det var da enda godt han er hjemme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eldstejenta på 3 år er hjemme med vannkopper på fjerde dagen.. full av prikker! Heldigvis er pappaen også hjemme fra Nordsjøen. Hadde blitt travelt å være alene med begge [emoji28]
Det er på vei sørover nå og blir stående på lagring, billigere enn å ha huslån denne mnd![]()
Haha ja [emoji14] Min tante er i Spania nå. De har 23 grader. Vi har nærmere 30 [emoji56][emoji23] Men det er fremdeles borte i ett annet land og nye opplevelser og kos. Så gøy blir det uansett !Hurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidligvirker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin
blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss
Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading
![]()
Uff så lenge jaSamme som skjedde med guttungen her det. Han var skakk i 4 dager[emoji31] god bedring til minste jenta
god juniHei og god Juni dere![]()
Godt å bli ferdig med vannkoppene daEldstejenta på 3 år er hjemme med vannkopper på fjerde dagen.. full av prikker! Heldigvis er pappaen også hjemme fra Nordsjøen. Hadde blitt travelt å være alene med begge [emoji28]
Hurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidligvirker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin
blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss
Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading
![]()
TakkSå kjektGratulerer!
Takker så happy!
Haha noe med det ja [emoji14] Juni er egentlit travel gitt. Er så mye avslutninger her og der daGleder meg til å se premiene for juni nå! Motivasjon for å skravle![]()
Godt å bli ferdig med vannkoppene da![]()
Gleder meg til å se premiene for juni nå! Motivasjon for å skravle![]()
Det var da enda godt han er hjemme!Hvordan reagerer hun på vannkoppene?
Gleder megHaha ja [emoji14] Min tante er i Spania nå. De har 23 grader. Vi har nærmere 30 [emoji56][emoji23] Men det er fremdeles borte i ett annet land og nye opplevelser og kos. Så gøy blir det uansett !
Takk takkKos dereDeilig med ferie
![]()

Ganske fint egentlig [emoji4] hatt litt feber på kveldstid, men ellers har allmenntilstanden vært god. Så i går var hun på båttur med pappaen hele dagen [emoji4]