****Mai skravletråden****

Sist jeg skulle ha iskald brus, glemte jeg den i fryseren.

Sånt har skjedd...'

JEg fryser halvfulle flasker med vann på jobb, der er nemlgi ikke kaldt vann i springen Har hendt jeg skal fryse en full en sånn bare for nedkjling en time, og glemt...

Sånt har skjedd...'

JEg fryser halvfulle flasker med vann på jobb, der er nemlgi ikke kaldt vann i springen Har hendt jeg skal fryse en full en sånn bare for nedkjling en time, og glemt...

Det var lurt! Hadde helt glemt det, pleide gjøre slikt før.

Har det vært slik alltid? Noen som skal endre på det?

Uvisst :) er vel bare satt opp til å fungere sånn. Kan helt sikkert endres på, men vet ikke hva Tamara og gjengen har planer om :-)

Uansett så blir jo listen korrigert ut på dagen i morgen. Til å vise resultatet fra nærmest mulig midnatt :-)

Uvisst :) er vel bare satt opp til å fungere sånn. Kan helt sikkert endres på, men vet ikke hva Tamara og gjengen har planer om :)

Uansett så blir jo listen korrigert ut på dagen i morgen. Til å vise resultatet fra nærmest mulig midnatt :)

Mystisk opplegg. Det er en egen tid her inne. Klokken stemmer jo heller ikke.

Sånn kan det jo være i babytiden også og videre når man har barn:D

Skjønner:)

Det var lurt! Hadde helt glemt det, pleide gjøre slikt før.

Hjemme driver jeg aldri med det, burde jo det når vi skal på stranda og sånn. Men på jobb har vi seriøst ikke kaldt vann. Det er til å vaske fingrene i nesten. Så noe må jeg gjøre

Hjemme driver jeg aldri med det, burde jo det når vi skal på stranda og sånn. Men på jobb har vi seriøst ikke kaldt vann. Det er til å vaske fingrene i nesten. Så noe må jeg gjøre

Åh jeg gleder meg til å gjeninnføre den rutinen kjenner jeg:) Huffda, skjønner at du må iverksette noen tiltak da:p

Mystisk opplegg. Det er en egen tid her inne. Klokken stemmer jo heller ikke.

Sånn kan det jo være i babytiden også og videre når man har barn:D

Skjønner:)

Det oppdateres a hver fjerde time, men forskyves litt for hver gang. Jeg lærte her inne nå denne uken at det nemlig er frste gang noen sjekker minst 4 timer etter sist gang. Så helt når den siste i mnd kommer avhenger altså av når det sjekkes. '

Og derved så kan det ikke pnalegges til at den siste er ved midtnatt. Mendet oppdateres jo etter midtnatt også og får med det siste man skravler

Også har den vel reelt sett egentlgi midtnatt sånn litt utpå natta, de første par timene i juni havner ikke på juni.

Back
Topp