T
Turid-Laila
Guest
Neida. Ikke før det har blitt 60 innlegg![]()
Ser ut so. Enighet om det hvertfall ja [emoji1]Skjer vel ikke helt enda det så 800 tar vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida. Ikke før det har blitt 60 innlegg![]()
Ser ut so. Enighet om det hvertfall ja [emoji1]Skjer vel ikke helt enda det så 800 tar vi
Om ikke alle legger seg plutselig [emoji23]
Sist jeg skulle ha iskald brus, glemte jeg den i fryseren.
Haha. Min mann la seg. Mao trollet la seg og han snorker rimelig høyt han [emoji56][emoji23] Jeg sovner ikke med det første [emoji56]Når trollmor har lagt sine elleve små troll... Oi glemte at vi er nok immune for å sovne av slikt![]()
Sånt har skjedd...'
JEg fryser halvfulle flasker med vann på jobb, der er nemlgi ikke kaldt vann i springen Har hendt jeg skal fryse en full en sånn bare for nedkjling en time, og glemt...
Har det vært slik alltid? Noen som skal endre på det?
Haha. Min mann la seg. Mao trollet la seg og han snorker rimelig høyt han [emoji56][emoji23] Jeg sovner ikke med det første [emoji56]
Ser ut so. Enighet om det hvertfall ja [emoji1]
Jada. Han har en inmebygd bryter. Sovner idet han legger seg ned. Urettferdig det der [emoji23]Så trollfar sovnet ja![]()
Hvilke mobiler liker du?
Haha nei. 10 000 blir det ikke. Men men. 8000 med tidenes maivær er ikke ille ! [emoji56]de 8000 tar vi ja. Men ikke 2000 til nei
Uvisster vel bare satt opp til å fungere sånn. Kan helt sikkert endres på, men vet ikke hva Tamara og gjengen har planer om
Uansett så blir jo listen korrigert ut på dagen i morgen. Til å vise resultatet fra nærmest mulig midnatt![]()
Det var lurt! Hadde helt glemt det, pleide gjøre slikt før.
Hjemme driver jeg aldri med det, burde jo det når vi skal på stranda og sånn. Men på jobb har vi seriøst ikke kaldt vann. Det er til å vaske fingrene i nesten. Så noe må jeg gjøre
Haha nei. 10 000 blir det ikke. Men men. 8000 med tidenes maivær er ikke ille ! [emoji56]
Mystisk opplegg. Det er en egen tid her inne. Klokken stemmer jo heller ikke.
Sånn kan det jo være i babytiden også og videre når man har barn
Skjønner![]()
Begynte roe seg ned nåher gitt. [emoji848]