****Mai skravletråden****

Opprinnelig vil jeg strikke litt. Men ikke mens dere snakker litt [emoji23] Kan ikke i tilfelle jeg mister for mye av plassen min liksom haha.
 
Benytter kveldens nest siste innlegg til å si god natt til dere damer! Lykke til til de av dere som skal innenfor 30. Husk å telle antall tråder!

Måtte vi alle vinne både bag og vogn :hilarious: eller noe i hvertfall. En pakke ballonger :D


:goodnight
 
Opprinnelig vil jeg strikke litt. Men ikke mens dere snakker litt [emoji23] Kan ikke i tilfelle jeg mister for mye av plassen min liksom haha.

Passe plassen dn :)
 
Benytter kveldens nest siste innlegg til å si god natt til dere damer! Lykke til til de av dere som skal innenfor 30. Husk å telle antall tråder!

Måtte vi alle vinne både bag og vogn :hilarious: eller noe i hvertfall. En pakke ballonger :D


:goodnight

Sov godt. Skal kanskje dobbelttelle tråder...
 
Å ja, skjønner[emoji1] så deilig!

Veldig, det har vært minst en unge opptatt hver dag denne uken, lørdag skal mellomse i bursdag og søndag skal kanskje eldste på noe speidergreier evt hele familien. Så. Det er fredag vi har "fri". Selv om altså to skal på jobb og to på skole og en i bhg da
 
Nei, vi har hver vår.
Ah. Vi har også hver vår, men vi deler likevel. Hans er bærbar. Min er stasjonær [emoji14] Begge foretrekker min. Men godt med bærbar når vi trekker oss unna da for å se film gjerne på soverom feks [emoji13]
 
Benytter kveldens nest siste innlegg til å si god natt til dere damer! Lykke til til de av dere som skal innenfor 30. Husk å telle antall tråder!

Måtte vi alle vinne både bag og vogn :hilarious: eller noe i hvertfall. En pakke ballonger :D


:goodnight

Lykke til til deg og :D
 
Back
Topp