****Mai skravletråden****

Her blir det ennå varmdre i helgen enn i dag

Her skal helt klart bli litt kjøligere nå fremover meldes det. sånn 10-15 grader neste uke, mot 20-25 denne uken. ti grader ned merkes.
 
Huff hadde planen om å klare 9 innlegg til, men jeg sovner mens jeg skriver.. ville ha 500 på slutten før 1.juni. Så slipper jeg å telle

ja, det er smart det. Klarer du holde deg våken?
 
Jeg var alene med alle tre i går på avslutningen til mellomste. På stranda
Jeg har jo nok med lillemor.
Også er det to plasser å bade der. Akkurat så man ikke ser over.

Blæ, umulig å ha kontroll. Men de gikk ikke på dypet og var mye folk så det gikk bra

Vil tro du har henda fulle med en 2 åring ja[emoji28] puh..
 
Huff hadde planen om å klare 9 innlegg til, men jeg sovner mens jeg skriver.. ville ha 500 på slutten før 1.juni. Så slipper jeg å telle

9 til går. Jeg vlle også gjerne ha 500 sist, men da må jeg ha sånn 380 innlegg til eller noe sånn så det går ikke
 
Hadde vært kjekt det. Men da lurer jeg på å stkke av tidlig fra jobb og kjøpe meg bkini, jeg finner den ikke igjen. Irriterende nok, for jeg mener jeg kjøpte en i fjor jeg ikek fikk brukt engang, men jeg har ikke sett spor av den så kanskje jeg husker feil

Om du ikke finner den ja, gjerne du husker feil, ellee plassert den feil også for den del. Men bikini i dette været hørtes veldig greit ut
 
Lykke til med det

Har et håp om å ha klatret noe, men er rett og slett usikker og det oppdateres desverre gankse sent

Greit nok at jeg har kontroll på hva jeg har skravlet, men ikke de rundt meg
 
Back
Topp