****Mai skravletråden****

Btw fikk jeg endelig ordner backup av min denne uka. Fant en backup-disk på soverommet som mannen har kjøpt og glemt for et par år siden (med bonus lagring online som måtte aktivere innen sommeren 2017 liksom) så nå har jeg lagret alle bildene mine dit
Vurderer å kjøpe med diskplass på google-kontoen min.
Da blir de tatt backup på på serveren slik at de ikke mistes dersom det skjer noe.
 
Liker cola zero da [emoji14] Men cola føler jeg jeg får så belegg på tenna av [emoji56] Men cola og morgan derimot er godt da [emoji56][emoji23][emoji23][emoji23]

Cola og Morgan ja. Hadde blitt livlig her om jeg skulle hatt Morgan i alle cola glassene jeg drikker[emoji23][emoji23]
 
7825

8000 mulig? for sent?
 
Uansett, dere får ha en riktig god kveld, og ses neste måned.
Teoretisk så burde jeg nok hatt 100 til, da ville jeg ha fått 65.000 innlegg totalt, men det har jeg ikke tid til i kveld
 
Ringte mamma før i dag og spurte om hun har noen planer på lørdag.
Svarte at det hadde hun ikke.
Flott sa jeg, vi skal på Tusenfryd og kommer til å være det til 15-16 tiden, så da kan vi komme til deg og grille etterpå, vi kjøper grillmat på veien.
Hun ble veldig glad :)

Finfin løsning for alle parter
 
Men den linken funker ikke på pc hller da (crome) Kanskje jeg må bytte nettleser... men jeg liker crome, jeg liek ikke IE og dens etterfølgere
 
Back
Topp