****Mai skravletråden****

Ny pc da? [emoji5]
Det har egentlig jeg også litt lyst på, men tror egentlig min bare trenger en liten reinstalesjon.
Må bare ta backup av bilder og filer først
 
Åhh. Jeg irritere meg over at den linken tilbake til sitert innlegg ikke funker.
Jeg mister jo oversikten i kveld !
 
Min eldste er født i august 2008
Sommeren 2008 var veldig varm i Bergen .der vi bodde.

Jeg husker at jeg fra perm startet så satt jeg ute. I skyggen av parasollen.
Fylte et halvliters glass halvfullt mes knuste isbiter og deretter med kaldt vann (vi hadde amerikansk kjøleskap med isbiter og kaldt vann) og satte meg ut. Når vannet var drukket opp hadde isbitene smeltet og jeg måtte på do. Og sånn. Gikk nå dagene...

Haha, fine dager det :D isbiter har jeg faktisk ikke tenkt på. Går for det i morgen :D
 
Så herlig da[emoji1]
Jeg kjenner null arbeidslyst akkurat nå[emoji13]
Ringte mamma før i dag og spurte om hun har noen planer på lørdag.
Svarte at det hadde hun ikke.
Flott sa jeg, vi skal på Tusenfryd og kommer til å være det til 15-16 tiden, så da kan vi komme til deg og grille etterpå, vi kjøper grillmat på veien.
Hun ble veldig glad :)
 
Det har egentlig jeg også litt lyst på, men tror egentlig min bare trenger en liten reinstalesjon.
Må bare ta backup av bilder og filer først
Btw fikk jeg endelig ordner backup av min denne uka. Fant en backup-disk på soverommet som mannen har kjøpt og glemt for et par år siden (med bonus lagring online som måtte aktivere innen sommeren 2017 liksom) så nå har jeg lagret alle bildene mine dit
 
Back
Topp