****Mai skravletråden****

Æsj da. Rispose er fryktelig gode i nakken de. Har ikke selv gitt. Stjeler mamma sin når jeg er der.

Kortere vei da å kjøre ?
Ja. Skolen er jo to min herfra.

De var ferdig 20 min før tiden og hun skal forbi her på vei hjem uansett så veldig greit

Vært hos mamma og klippt alle klør på valpene. Noe som ikke er så lett lengre gitt 4 ukers valper er jommen aktive [emoji23] Og når de var ferdige løp mamma etter de 3 voksne hundene. Den yngste er vant med det og det gikk fint. Klippa henne siden fødsel så [emoji23] Mora hennes derimot skulle man tro jeg drev tortur med [emoji56][emoji23] Fy fader for ett vesen å klippe klør på. Men fikk det til. Jeg er sta.

Også mammahunden til slutt. Men hu bare fant seg i det hu gitt. Så grei atte !

Men da var det gjort på alle gitt og mor er blid og fornøyd [emoji23]

Er det ikke vanskelig å klippe klør egentlig? Er det ikke mange hunde eiere som drar til dyrlege for å få gjort det?

Er det ikke vanskelig å klippe klør egentlig? Er det ikke mange hunde eiere som drar til dyrlege for å få gjort det?
Mannen klippet på vår hund men han var ikke så glad i det så ba dem oftest om å gjøre det når hun var hos vet i tillegg så ble det ikke så ofte hjemme (regelmessige kontroller .kronisk syk hund)

Nja. Mamma gjør det. Men altså. 200 kr pr hund blir fort dyrt. Og de små er kjempelette å se hvor klippe på. Verre på de voksne som har mer svarte negler. Der må jeg finne den ene lyse for å se ca og går utifra den på de svarte. Men det går på ett vis altså.

Men jeg er ikke fan altså. Mest fordi enkelte beveger labbene så mye da [emoji56] Lettere når de samarbeider. Valpene har ikke lært det enda gitt

De innlagt for premature rier, så formen er ikke helt på topp. Men håper det kommer seg og at de blir der inne en stund til :)

Nei uff. Håper de gir seg, og de får være noen uker til. :-) jeg er egentlig rimelig fødeklar, i uke 35+4, men håper de blir inne et par uker til egentlig :-)

Nei uff. Håper de gir seg, og de får være noen uker til. :) jeg er egentlig rimelig fødeklar, i uke 35+4, men håper de blir inne et par uker til egentlig :)
Et par uker til er bra.

Back
Topp