GøteborgSå gøy da. Hvor går turen da? [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GøteborgSå gøy da. Hvor går turen da? [emoji5]
Kos dereGøteborg![]()
Ikke dumt det, ikke dumt i det hele tattTrening avlyst flr kengubarnet,helt greit tenker jeg
Nei er ikle det, 33 grader og slitsomt å løpe rundtIkke dumt det, ikke dumt i det hele tatt
Det skal viKos dere
Det er mye, her er sånn ca 24 og varmt nokNei er ikle det, 33 grader og slitsomt å løpe rundt
På grunn av varmen?Trening avlyst flr kengubarnet,helt greit tenker jeg
Og få barn som kunnePå grunn av varmen?
Fryktelig varmt og ennå varmere i solenDet er mye, her er sånn ca 24 og varmt nok
Som sikkert var pga varmenOg få barn som kunne
En bursdag i tilleggSom sikkert var pga varmen
Så gøy daGøteborg![]()
31. Plass er ikke bra.
Skravle på da i kveld.
Kokt jeg. Og kjører frem og tilbake og henter og leverer. Trøtt. Pg fortsatt vondt i nakken
Mannen har massert .det var godt men trenger mer. Vi har bare ikke tid til å sitte stille sammen.
I ikveld, spørs hvor sent han kommer hjem
Og om han henter den nye pc'n sin. Da er han vel opptatt
Det blir detSå gøy da![]()
Rispose har jeg ikke nei.Ikke så ille da. Bare skravle på så går det vel på ett vis [emoji847] Har du sånn rispose du kunne hatt i mikroen en tur og lagt rundt nakken?
Æsj da. Rispose er fryktelig gode i nakken de. Har ikke selv gitt. Stjeler mamma sin når jeg er der.Riapose har jeg ikke nei.
Nå ble det litt endringer i planen. Jeg hadde akkurat satt jentene o bilen og begynt å kjøre og hente eldstemann. Så ringte mannen, fløytelæreren kjører ham til skolen så jeg kan hente ham der. De var tidlig ferdig