****Mai skravletråden****

La meg ut

Dels sol, dels skygge. Deilig. Kjente faren for at jeg sovner. Satte på alarm. Skal jo hente eldste, han er ferdig om en time.

31. Plass er ikke bra.

Skravle på da i kveld.

Kokt jeg. Og kjører frem og tilbake og henter og leverer. Trøtt. Pg fortsatt vondt i nakken
Mannen har massert .det var godt men trenger mer. Vi har bare ikke tid til å sitte stille sammen.
I ikveld, spørs hvor sent han kommer hjem
Og om han henter den nye pc'n sin. Da er han vel opptatt

Ikke så ille da. Bare skravle på så går det vel på ett vis [emoji847] Har du sånn rispose du kunne hatt i mikroen en tur og lagt rundt nakken?

Ikke så ille da. Bare skravle på så går det vel på ett vis [emoji847] Har du sånn rispose du kunne hatt i mikroen en tur og lagt rundt nakken?
Rispose har jeg ikke nei.

Nå ble det litt endringer i planen. Jeg hadde akkurat satt jentene o bilen og begynt å kjøre og hente eldstemann. Så ringte mannen, fløytelæreren kjører ham til skolen så jeg kan hente ham der. De var tidlig ferdig

Så her sitter vi og venter.

Vært hos mamma og klippt alle klør på valpene. Noe som ikke er så lett lengre gitt 4 ukers valper er jommen aktive [emoji23] Og når de var ferdige løp mamma etter de 3 voksne hundene. Den yngste er vant med det og det gikk fint. Klippa henne siden fødsel så [emoji23] Mora hennes derimot skulle man tro jeg drev tortur med [emoji56][emoji23] Fy fader for ett vesen å klippe klør på. Men fikk det til. Jeg er sta.

Også mammahunden til slutt. Men hu bare fant seg i det hu gitt. Så grei atte !

Men da var det gjort på alle gitt og mor er blid og fornøyd [emoji23]

Riapose har jeg ikke nei.

Nå ble det litt endringer i planen. Jeg hadde akkurat satt jentene o bilen og begynt å kjøre og hente eldstemann. Så ringte mannen, fløytelæreren kjører ham til skolen så jeg kan hente ham der. De var tidlig ferdig
Æsj da. Rispose er fryktelig gode i nakken de. Har ikke selv gitt. Stjeler mamma sin når jeg er der.

Kortere vei da å kjøre ?

Back
Topp