Endelig! da kan du se frem mot en ny ppDa er jeg begynt og spotte. Godt ny pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig! da kan du se frem mot en ny ppDa er jeg begynt og spotte. Godt ny pp
Japp, men du får ikkje være med i neste IKMEndelig! da kan du se frem mot en ny pp![]()

Vil nesten være med bare pga degJapp, men du får ikkje være med i neste IKMfor du skal ha 2 streker.
![]()

Vil nesten være med bare pga deg
Nei jeg håper du har rett altså ...
Da er jeg begynt og spotte. Godt ny pp
Synes jeg ser nooooe på nederste strimmel? Ikke gi opp håpet før TR ihvertfall[emoji173]
Det var veldig trist å høre![emoji17] forstår det kan være vanskelig å glede seg da ja, men jeg håper virkelig du får termin spire neste gang [emoji173]Kommer ikke å være i stand til å glede meg om jeg skulle være så heldig å bli gravid. Mistet i uke 9 to ganger på 6 måneder. Blir helt ødelagt av slikt[emoji17]
Da er jeg begynt og spotte. Godt ny pp
Kommer ikke å være i stand til å glede meg om jeg skulle være så heldig å bli gravid. Mistet i uke 9 to ganger på 6 måneder. Blir helt ødelagt av slikt[emoji17]
Vi har også mistet 2 ganger. Pga det fikk jeg progesteron gel og blodfortynnende nåDu kan jo forhøre deg med legen om det er noe han/hun kanskje vil anbefale deg som kan være til hjelp?
![]()
Håper at det klaffer neste pp.Ønsker deg masse lykke til i ny pp[emoji173]️
Håper det klaffer no da.Lykke til i ny pp [emoji4]
Krysser fingrene for mars baby til oss begge!Da er jeg begynt og spotte. Godt ny pp
Da skal me slå til YESKrysser fingrene for mars baby til oss begge!
Blir gal av disse symptomene uten strek jeg? Er som om jeg tror jeg innbiller meg alt...
Hahahha så søtTror ikke det du kjenner er innbilning! Men jeg tror at man kanskje legger merke til mer av hva som skjer i kroppen, og tolker alt i forhold til graviditet, når man er i den prosessen vi er i. Tok meg i å tenke at jeg var så varm i dag pga at jeg kanskje er gravid. Men hallo!! Det er jo 30 varmegrader ute[emoji23]Alle er varme da[emoji28]

Noen som kan hjelpe litt?
Ser det nesten ikke men er det der streken skal komme på one step testene fra eBay? Jeg har ikke brukt de før, så vet ikke hvor streken skal komme..det er en strek der nå,supersvak men den er der... men dette er jo helt sikkert skygge men om den ikke skal være så langt til venstre så er den jo defekt..
Ja skjønte streken var på feil stedVis vedlegget 260453
Den skal være der, ganske likt som på de andre testene [emoji4] husk at det er tidlig enda, 10 dpo er 4-5 dager før du faktisk får mens!