lusemus 71
Forumet er livet
Det hadde vert knas. Håper på ny PP her og.Ja, det var litt nedtur
Hadde vært så stas om vi fikk to fine streker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vert knas. Håper på ny PP her og.Ja, det var litt nedtur
Hadde vært så stas om vi fikk to fine streker![]()
Samme her10 dpo og blenda hvit test her også [emoji21] Er en liten mulighet for at jeg fortsatt bare er 9 dpo, men likevel begynner jeg å miste litt håpet når det ikke er noe som helst antydning[emoji58]
Negativ,10 DPO.
Som jeg trodde så mistet jeg motet nå...
Ååå så dumtJeg fikk også negativ idag, 11 dpo :/ litt nedtur er det når man ønsker den streken så mye, men før tr dukker opp, så får vi bevare troa![]()
Dumt10 dpo og blenda her også. Skal sies at jeg ikke har tidligtester da.. de kommer forhåpentligvis i posten i dag eller i morgen. Uansett begynner vel også jeg å forberede meg på at det kanskje ikke har gått denne perioden. Kjedelig! Meen, gir ikke opp før etter ikm på søndag.
Dumtføler med deg.. er så kjipt... men kanskje det er håp for oss enda,.. ?
![]()
Lovte meg selv å skulle vente til tidligst helga.. men, klarte jeg det? Neeeeida... 8dpo...
Ja, tidligtest.. selv om det er tidlig - så er det som å få ett slag i magen hver gang den er negativ..Er også 8 dpo i dag[emoji5] kan ikke se noe på den, men er det tidligtest? Her er minVis vedlegget 260361

Ser tilbake i bildearkivet at ved forrige graviditet i februar testetjeg svakt positiv allerede 7 dpo.
Er trolig 8 dpo i dag, testet med make sure tidlig testVis vedlegget 260332 ser negativ ut. Den i midten er 7 dpo, nederst 8 dpo
Der er noe, la det bli sterkere.Er også 8 dpo i dag[emoji5] kan ikke se noe på den, men er det tidligtest? Her er minVis vedlegget 260361