Middagstips

Det var sinnsykt godt. :D Hadde egentlig lyst på det i dag også (får sånne oppheng :hilarious:) men det er for varmt å henge på kjøkkenet for meg i dag. :wacky:
Sånn er jeg også ,kan spise noe godt i dagevis uten å få nok :joyful: den retten må prøves:)

Ja. Hadde oppheng i noe lignende for noen år siden også.. spiste det til middag hver dag.. var skikkelig ungkarskvinne på kjøket :hilarious:
Det er jo sååå arti å lage mat !:) ja om ikke formen å varmen er i veien:) i flere uker dette svangerskapet lagde jeg sushi annenhverdag,å av 3 ruller hver gang,så jeg gommlet sushi fra morgen til kveld.. fikk ikke nok:D

Det er jo sååå arti å lage mat !:) ja om ikke formen å varmen er i veien:) i flere uker dette svangerskapet lagde jeg sushi annenhverdag,å av 3 ruller hver gang,så jeg gommlet sushi fra morgen til kveld.. fikk ikke nok:D

Elsker egentlig å lage mat.. Men er ikke så begeistret for det i dette svangerskapet.. :hilarious: forrige gang lagde jeg alt mulig, og har alltid elsket å drive på kjøkkenet. Så håper det kommer seg igjen. :shy:

Ååh, sushi.. :Heartred har ei sushisjappe rett ved siden av her. De lager verdens beste sushi.. :notworthy mulig det blir helgemat altså. :D og mer sånne store reker.. for gosh, det var digg!! :hilarious:

Elsker egentlig å lage mat.. Men er ikke så begeistret for det i dette svangerskapet.. :hilarious: forrige gang lagde jeg alt mulig, og har alltid elsket å drive på kjøkkenet. Så håper det kommer seg igjen. :shy:

Ååh, sushi.. :Heartred har ei sushisjappe rett ved siden av her. De lager verdens beste sushi.. :notworthy mulig det blir helgemat altså. :D og mer sånne store reker.. for gosh, det var digg!! :hilarious:
Pluttselig er nok interessen tilbake:D da ønsker man nok den forble borte :hilarious:

Åååh, tenk å hadde hatt en sushisjappe!!! Jeg hadde vært ruinert :eek:

Pluttselig er nok interessen tilbake:D da ønsker man nok den forble borte :hilarious:

Åååh, tenk å hadde hatt en sushisjappe!!! Jeg hadde vært ruinert :eek:

Hadde vært sinnsykt digg nå som jeg går hjemme alene for meg selv hver dag da. :hilarious:
Så håper jo at det kommer seg.. kanskje nærmere høsten? :D

Går fort noen hundre når man skal ned der.. :shy:
Men fytti så godt.. :Heartred

Hadde vært sinnsykt digg nå som jeg går hjemme alene for meg selv hver dag da. :hilarious:
Så håper jo at det kommer seg.. kanskje nærmere høsten? :D

Går fort noen hundre når man skal ned der.. :shy:
Men fytti så godt.. :Heartred
Ja når formen kommer seg å man har mer overskudd så er det stor fare for det:)
Ser for meg det er veldig dyrt... iallefall om man skal bli mett :rolleyes:

Åh jeg også elsker sushi. Må kjøre 30 min for sushi og det blir for langt. Men kanskje i morgen eller fredag :hungry:

Her ble det burger i dag

Pølser i lomper og brød har det blitt en del av i det siste, har variert litt da, kjøpt ostepølser også, ha ha!

Tomatsuppe
Lasagne
Fiskekaker med potetmos og grønnsaker
Taco, ha ha !
Spaghetti
Pannekaker
Wok
Ser vi ikke har hatt så sunne middager i det siste men, he he ... orker ikke stå på kjøkkenet ..
Hahaha helt likt som meg det! Orker ikke stå på kjøkkenet og vil ha raske løsninger... blitt pølse og lompe et par dager, før det ble pølse og mos igår ahaha! Herregud.... er udugelig :D

Hahaha helt likt som meg det! Orker ikke stå på kjøkkenet og vil ha raske løsninger... blitt pølse og lompe et par dager, før det ble pølse og mos igår ahaha! Herregud.... er udugelig :D
Ha ha godt det ikke bare er meg. Når nabo ungene er hjemme spør jeg alltid hva de skal ha eller har spist til middag, for å snappe opp noen tips, og noen av tipsene var Grandiosa, og Big one ! Ha ha ! Godt jeg ikke er alene om detta!
I dag blir det taco, ikke så varm mat og litt grønnsaker ... til meg, Hehe barna tar så klart ikke annet enn ost rømme og mais ... :-)

Ha ha godt det ikke bare er meg. Når nabo ungene er hjemme spør jeg alltid hva de skal ha eller har spist til middag, for å snappe opp noen tips, og noen av tipsene var Grandiosa, og Big one ! Ha ha ! Godt jeg ikke er alene om detta!
I dag blir det taco, ikke så varm mat og litt grønnsaker ... til meg, Hehe barna tar så klart ikke annet enn ost rømme og mais ... :)
Har hatt så dårlig samvittighet fordi kostholdet ikke har vært noe spesielt sunt.... men akkurat nå orker jeg virkelig ikke lage mat, gubben lager mat men frister mer med pølse og «usunnere» matretter om dagen!

Back
Topp