****Mai skravletråden****

Jeg liker Marvel seier, litt sånn overnaturlige ting, sci-fi, fantasy ++++
Kun sett overnaturlig greier og ymse grøsseraktig i det siste.

Between (alle over 22 år i en by dør og de kan ikke forlate byen) , The Mist (i tåka lurer ditt verste mareritt) , Ghost Wars (sa seg gjerne litt selv? Spøkelser som er sinna) og nå Slasher (hevn egentlig på fryktelige måter).

Den følelsen. Ammet lille og skal legge henne tilbake i sengen sin. Hun ruller seg imellom meg og pappaen og legger seg godt til rette. Han sier "bare la hun ligge hun vil jo være her uansett " #kjærligheten

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ pappa kjærlighet[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Kun sett overnaturlig greier og ymse grøsseraktig i det siste.

Between (alle over 22 år i en by dør og de kan ikke forlate byen) , The Mist (i tåka lurer ditt verste mareritt) , Ghost Wars (sa seg gjerne litt selv? Spøkelser som er sinna) og nå Slasher (hevn egentlig på fryktelige måter).
Foruten mer eller mindre alt av Marvell har jeg også sett Supernatrual, The vampire diary, Strangers things, Altered carbo, the 100, Grimm, Wyana Erpe +++
Ser nå en serie som heter Superstisions

Foruten mer eller mindre alt av Marvell har jeg også sett Supernatrual, The vampire diary, Strangers things, Altered carbo, the 100, Grimm, Wyana Erpe +++
Ser nå en serie som heter Superstisions

Stranger things og the 100 likte jeg veldig godt :D så også nylig en som het The Rain som var veldig bra :D

Det kunne ikke vi gjøre for da ville ikke jeg klare å sove i redsel for å legge meg oppå babyen
Det var samboer (og jeg og i en viss grad) redd for også. Planen var jo alltid bedside crib eller seng. Men, så er vi nå her, og lille er snart 6 uker. Ammer jo ca hver time, halvannen så for å fungere så gjør vi det slik
.

Back
Topp