Den følelsen. Ammet lille og skal legge henne tilbake i sengen sin. Hun ruller seg imellom meg og pappaen og legger seg godt til rette. Han sier "bare la hun ligge hun vil jo være her uansett " #kjærligheten
Så kos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den følelsen. Ammet lille og skal legge henne tilbake i sengen sin. Hun ruller seg imellom meg og pappaen og legger seg godt til rette. Han sier "bare la hun ligge hun vil jo være her uansett " #kjærligheten
Men med det navnet kunne det godt ha vært en romstasjon![]()
Kun sett overnaturlig greier og ymse grøsseraktig i det siste.Jeg liker Marvel seier, litt sånn overnaturlige ting, sci-fi, fantasy ++++
Aaaaw [emoji169][emoji169]Den følelsen. Ammet lille og skal legge henne tilbake i sengen sin. Hun ruller seg imellom meg og pappaen og legger seg godt til rette. Han sier "bare la hun ligge hun vil jo være her uansett " #kjærligheten
Og på denne tiden av døgnet pleier det å bli stillere![]()
Ja, det er det. Hun føler seg nok veldig trygg. Men hadde ikke trodd vi skulle samsove. Sånn i det hele tatt. Og at samboer oppfordrer til det ofte når det er travle netter, dét hadde jeg ikke trodd.Så koselig da![]()
SantAaaaw [emoji169][emoji169]
Bra. Tenkte sjekke på sumo, om den går der ? Elsker Greys så!
Bra. Tenkte sjekke på sumo, om den går der ? Elsker Greys så!
Ja. Det går jo litt opp og ned i hvor mange som er her...
Foruten mer eller mindre alt av Marvell har jeg også sett Supernatrual, The vampire diary, Strangers things, Altered carbo, the 100, Grimm, Wyana Erpe +++Kun sett overnaturlig greier og ymse grøsseraktig i det siste.
Between (alle over 22 år i en by dør og de kan ikke forlate byen) , The Mist (i tåka lurer ditt verste mareritt) , Ghost Wars (sa seg gjerne litt selv? Spøkelser som er sinna) og nå Slasher (hevn egentlig på fryktelige måter).
Jeg måtte amme litt igjen. [emoji23]
Så ut som om det var kommet et ny spiller der nå jeg ikke har sett før i dagSant. Er vel kanskje litt liv i lekeforumet og? Har ikke vært innom der de siste par timene jeg.
Det kunne ikke vi gjøre for da ville ikke jeg klare å sove i redsel for å legge meg oppå babyenJa, det er det. Hun føler seg nok veldig trygg. Men hadde ikke trodd vi skulle samsove. Sånn i det hele tatt. Og at samboer oppfordrer til det ofte når det er travle netter, dét hadde jeg ikke trodd.
Foruten mer eller mindre alt av Marvell har jeg også sett Supernatrual, The vampire diary, Strangers things, Altered carbo, the 100, Grimm, Wyana Erpe +++
Ser nå en serie som heter Superstisions
Digger det![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ pappa kjærlighet[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Så ut som om det var kommet et ny spiller der nå jeg ikke har sett før i dag
Den har jeg hørt mye bra om..Stranger things og the 100 likte jeg veldig godtså også nylig en som het The Rain som var veldig bra
![]()
Det var samboer (og jeg og i en viss grad) redd for også. Planen var jo alltid bedside crib eller seng. Men, så er vi nå her, og lille er snart 6 uker. Ammer jo ca hver time, halvannen så for å fungere så gjør vi det slikDet kunne ikke vi gjøre for da ville ikke jeg klare å sove i redsel for å legge meg oppå babyen