Noen som har sett den nye serien: station 19?
Den har jeg sett! Digger den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er hvertfall tryggJa det er det som ikke er så godt å si.
Takk. Tror jeg tok den tidlig nok nå. Så håper det også. Er balansenå ta ting til rett tid [emoji848]
Hva slags serie er det?Noen som har sett den nye serien: station 19?
Ikke prøvd tror jeg. Men er så mye jeg ikke får ta pga ymse ting. Ikke NSAID pga gastric bypass også er det hensyn pga leiden mutasjon. [emoji848][emoji57][emoji23] Jeg er ikke ett enkelt tilfelle alltid å gi medisin tror jeg.Den fungerer ikke for meg, jeg bruker cataflam kombinert med paracett
Hva slags serie er det?
Når det går så fort er det veldig mange diskusjoner som går om hinannen.Klarer ikke henge med når det blir for mye jeg[emoji23]
Er den noe god?
Hehe...
Men burde nok også legge meg om ikke så lenge.
Har en lang dag i morgen
Ja, men virker den, hopper jeg muligens i seng om ikke lenge da [emoji23] Greit å få sove mens ting virker [emoji39]Det er godt å høre![]()
Den e ny[emoji7][emoji7] kjøpte på rema[emoji16] og den var såååååå god
Du er på 26. plass![]()
Jo, men hva slags serie er det, hva handler den om?Den har jeg sett! Digger den![]()
Den har jeg sett! Digger den![]()
Den er både jeg og mannen hekta på!!!
Tusen takk, da tror jeg jeg står overOm brannmannskap i Seattle. Er en spinoffserie til Greys! Som forøvrig starter nåååå [emoji38]
Når det går så fort er det veldig mange diskusjoner som går om hinannen.
Trikset er å konsenrtere seg om 2-4 stykker og la være å svare på resten
Du er hvertfall trygg
Har du nok tråder?
Kommer uansett til å få mer søvn en jeg pleier, så kan sitte litt til.Greitt å være uthvilt også ja.
Ja, men virker den, hopper jeg muligens i seng om ikke lenge da [emoji23] Greit å få sove mens ting virker [emoji39]
Er ikke så bekymra nei
Trådene tok jeg i starten av mnd, så de er greie. Men skulle dobbeltsjekke her i går, og da fant jeg ikke igjen hvordan jeg søkte det opp. Hvor finner jeg det egentlig? Syns å huske at jeg kunne krysse av på «vis tråder startet av», men nå er det borte.