Så utrolig kjedeligIkke tull dessverre. Har jo termin etter 1.juli da. Så sendte epost til departementet og foreslo at de skulle gå utifra termin. Men fikk lite gehør der gitt [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjedeligIkke tull dessverre. Har jo termin etter 1.juli da. Så sendte epost til departementet og foreslo at de skulle gå utifra termin. Men fikk lite gehør der gitt [emoji23]
Imigran do ur thing ! [emoji847]
Har det nå jeg også
Men det kommer litt an på hva alle ande gjør de neste dagene
I forhold til hvordan det var her i "gamledager" er det ikke så ille.Er en god stund siden det har vert så mye aktivitet her inne. Først nå er jeg med på de ferske innleggene[emoji23]
Takk. Tror jeg tok den tidlig nok nå. Så håper det også. Er balansenå ta ting til rett tid [emoji848]Krysser fingrene for at det funker !
Ikke så veldig, er ganske tettImponert
Mmmm. Hørtes godt ut [emoji7]
Takk [emoji8]God bedring[emoji173]️
I forhold til hvordan det var her i "gamledager" er det ikke så ille.
Dengang ble det skravlet 2-3 sider bare man gikk på do og tisset litt![]()
Hehe...You can do it! Stå på!![]()
Du er på 26. plassWææææ. Tørr jeg inn å sjekke listen igjen[emoji85]
Ikke kommet så langt. Jeg er visst i grøsserseriemodus for tiden og ser masse rart jeg ikke har hørt omNoen som har sett den nye serien: station 19?
Hehe..Mm. Pc er fint.
Sovne fra skravling...
not so good
Joda. Han har vært veldig flink siden han kom hjem, heldigvis.Ikke i det hele tatt, kan ikke pappaen hjelpe litt til med å bære babyen slik at du får slappet litt av eventuelt tatt deg en kald dusj?
Masse god bedring

Det så digg ut! Men seriøst? Finnes den i alkoholfri? Har jeg ikke fått med meg. Hvor har du kjøpt ? *vilha*
Har drømt om en iskald cider ute på terrassen lenge nå![]()
Den fungerer ikke for meg, jeg bruker cataflam kombinert med paracettImigran do ur thing ! [emoji847]
Så utrolig kjedelig![]()
Er den noe god?