Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja du har rett i detOm man er sliten, tror jeg en sommerferie er tingen, bare for å pause kropp og hode littlett å si.. jeg som gar brukt opp et forsøk med ett innsett..
men skal det selv, for dette gikk jo rett til toppen på meg
brukte noen dager på å finne ut at det var best for meg, gubbeluren å ikke minst jenta mi på snart 14år som trenger meg også. Tanker og negativitet påvirker også alt sammen. Er jo bare 2 mnd til tenker jeg, hvor iallefall jeg skal gjøre litt andre ting.
Vi starter visstnok med hormoner i juli, å ikke denne mnd som jeg troddeman rotes så mye med av all medisin og tanker i hele prosessen at man ødelegger mer enn man egentlig ønsker tror jeg
samtidig så ser jeg den at ønsket om barn er så sterkt at man vil bli gravid helst i går
hvilket forsøk går du over på nå?
![]()
Sender deg verdens største klemDa har det startet opp igjen med friskt blod og takvise smerter her..
Har vel på en måte vært roligere dette forsøket, men samtidig ventet på at det skal gå galt..
Sliten og lei, snart 7 år med prøving på søsken til berta vår og målet ser virkelig uåpnåelig ut

Det er så rått og brutalt og ikke minst urettferdig dette opplegget.Sender deg verdens største klemDet er så rått og brutalt og ikke minst urettferdig dette opplegget.
ja jeg er tom for ord..ja du har rett i detBlir jo påtvunget pause til over sommerferien da, og det er nok egentlig til det beste for både psyken og kroppen.
Hvis det blir nytt forsøk (skriver hvis siden blødningene ikke tar seg opp her. men er rimelig sikker på hvor det bærer hen) så blir det alt i alt det fjerde ferskforsøket. Førstemann satt på andre forsøk og vi fikk da i tillegg to på frys. De to på frys gikk med i jakten på nr 2 før vi nå hadde første (tredje totalt) ferskforsøk. Barnet vi har nå, som også gav blasto på frys, kom til med lang protokoll så er tydelig det som er best for eggkvaliteten min, men det får jeg ikke lov til lenger pga komplikasjoner den gangen. Får ikke ringt klinikken på noen dager og må jo uansett avvente litt, så hvordan neste nunde blir vet jeg ikke, men håper vi så smått kommer i gang i juli og har forsøk i august. Blir vel mye samme som deg da?
Oi kjære deg, det var så leit å høre ☹ stor klem til deg ❤❤Da har det startet opp igjen med friskt blod og takvise smerter her..
Har vel på en måte vært roligere dette forsøket, men samtidig ventet på at det skal gå galt..
Sliten og lei, snart 7 år med prøving på søsken til berta vår og målet ser virkelig uåpnåelig ut
Så leit å høre ☹ kanskje en medisinfri sommerferie er tingen. Da klarer du å slappe av og kroppen har tid å hente seg inn. Stor klem til deg ❤da ser det ut som om det er over her.
Begynt å blø litt i dag og har egentlig skjønt det noen dager at det nærmet seg slutten så kom ikke som noen bombe, men er ikke mindre vondt for det om.
Vi kan herved krysse av for to tidlige SAer og en BO etter to fryseforsøk og et ferskforsøk i jakten på en lillebror eller lillesøster i løpet av de siste 7 månedene. Jeg er så sliten og lei og ikke minst fortvilet over dette her.
Gratulerer som ruger! Håper det sitter hele neste 9 månederVar ett egg denne gangen også som hadde delt seg fint i 8Så nå er jeg ruger
Hadde 4 som de skulle følge med videre for evt frysing.
Så nå lever vi i spenning frem til testdag 9 juni.
Håper det går seg til for dere andre også [emoji175]
Haha akkurat samme resultat her. masse lykke til!Hadde uttak i dag med 10 egg ut [emoji1374] De vil prøve seg på IVF på 5 av dem, og ICSI på de andre 5. Nå er det bare å vente på den nervepirrende telefonen i morgen, og krysse alt som krysses kan for at noen lar seg befrukte [emoji173]️[emoji173]️
Tusen takkOi kjære deg, det var så leit å høre ☹ stor klem til deg ❤❤

Nå er uttaket over. Vi fikk 10 egg ut. Jeg er så fornøyd! Håper de overlever og mange blir befruktet.

Tusen takkGratulerer som ruger! Håper det sitter hele neste 9 måneder
Uttak i morra tidlig på meg[emoji33] kjenner det hadde vært nok å gjøre dette bare én gang...håper de er rause med bedøvelsen denne gangen [emoji33]
Hvordan gikk det med uttak? Min første uttak var forferdelig og legen virket ufølsom og lite empatisk, men denne gangen fikk jeg en veldig flink lege som var empatisk og omsorgsfull...
da ser det ut som om det er over her.
Begynt å blø litt i dag og har egentlig skjønt det noen dager at det nærmet seg slutten så kom ikke som noen bombe, men er ikke mindre vondt for det om.
Vi kan herved krysse av for to tidlige SAer og en BO etter to fryseforsøk og et ferskforsøk i jakten på en lillebror eller lillesøster i løpet av de siste 7 månedene. Jeg er så sliten og lei og ikke minst fortvilet over dette her.
Tusen takk!Krysser fingrene for gode resultater![]()
Haha akkurat samme resultat her. masse lykke til!