lusemus 71
Forumet er livet
Har du ein der du har fått positive tester på ?Vis vedlegget 259967
Sånn mener du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du ein der du har fått positive tester på ?Vis vedlegget 259967
Sånn mener du?
Jepp, så hittil ser man jo at den skiller seg noe ut fra de andre, og det kan være veldig positivtVis vedlegget 259967
Sånn mener du?
Hva er forskjellen på strimlet kryss og ikke?Har fått slike dipp jeg og. Prøv og legg inn temp for i morgon og neste dag. Sjå om coverline kjem opp.Ååå... dette her er jo bare tull!
Har jeg i det hele tatt hatt el??
I dag våknet jeg før klokka. Trodde jeg tempet. Våknet litt senere, hadde et tall i hodet - men husker ikke om jeg tempet eller ikke [emoji85][emoji85][emoji85]
Får bare vente daaaa... Vis vedlegget 260087
Det krysset som du har nå er FF sikker på eggløsningen.
Samme her 3 dager som ikkje er rett temp. Blir vanskelig og tolke.Temp.kurven til en turnusarbeider... umulig å bli klok på...![]()
Har fått slike dipp jeg og. Prøv og legg inn temp for i morgon og neste dag. Sjå om coverline kjem opp.
Prøv med 36,45 og neste dag 36,50 kommer det kryss da ?Hvilken temp da? Samme som i dag?
Prøv med 36,45 og neste dag 36,50 kommer det kryss da ?
Spørs om egget slapp ? Ville ha starta og tempe rundt CD 9 for at den skal klare å finne info om syklusen din.Nope.
Hvis jeg sammenligner med de to forrige periodene så er jo tempen mye lavere nå enn etter el sist og.
Bah. Vis vedlegget 260120
Spørs om egget slapp ? Ville ha starta og tempe rundt CD 9 for at den skal klare å finne info om syklusen din.
Spørs om egget slapp ? Ville ha starta og tempe rundt CD 9 for at den skal klare å finne info om syklusen din.
Tror jeg hadde gjort det. For sjå kva den gjør i morgon.Forresten. Hvis jeg endra dagens temp til 36.45 så fikk jeg kryss [emoji85]
Kanskje sette den på «ikke målt» da siden jeg faktisk ikke husker [emoji85][emoji23]
Har du testet noe mer?