Vi som temper

7714C35B-C98C-4DC7-81BA-6BBC7C31F0EE.jpeg

Dagens Temp men 2 timer før rett tid. Da er den feil.

Nå begynner det kanskje å bli håp for et kryss her snart :D Temphopp er vel å ta i, men en pittelite økning er jo bedre enn ingenting

b_0KE99b.jpg

Noen som erfarer tempforskjell pga varmen?
[emoji85]
I går fikk jeg strek pga positiv el-test og da jeg la inn dagens temp ble den borte pga temphoppet...
Merker jo at jeg er varmere enn vanlig når soverommet holder 25 hele natta, men får ikke gjort noe med det
Image1527321448.629159.jpg

Føler den bare tuller.. Men har ikke vært helt i form i noen dager nå (ikke feber), kan det påvirke tempen? Fikk EL på dag 23 sist (uregelmessig syklus), så mulig den kommer like sent denne gangen, men synes tempingen ser så rar ut denne gangen :bag:

IMG_20180526_125315.jpg
IMG_20180526_125758.jpg

Noen som erfarer tempforskjell pga varmen?
[emoji85]
I går fikk jeg strek pga positiv el-test og da jeg la inn dagens temp ble den borte pga temphoppet...
Merker jo at jeg er varmere enn vanlig når soverommet holder 25 hele natta, men får ikke gjort noe med det Vis vedlegget 259854

Merket på tempen i dag men den var teken 2 timer før rette tiden. Vanskelig og si om det er varmen som spiller inn.

Endelig kom krysset! Rart hvor glad man kan bli over et kryss i en app :p
b_dw0207.png

Jeg aner ikke når en charten ser positiv ut jeg.. hva skal evt temp ligge på osv for en graviditet?
Kan være lurt å sammenligne med tidligere charter (bruk overlay, som du finner på appen)
Da kan man se om tempen skilller seg ut fra tidligere pp’er..

Back
Topp