2småhjerter
Glad i forumet
Spurte dei på Hauske klinikken om det. Det er noko på gang men så er det egget som ikkje vil meir.
Så kjedelig. Kan du få noe hjelp for det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spurte dei på Hauske klinikken om det. Det er noko på gang men så er det egget som ikkje vil meir.
Nei. Får ikkje hjelp vedr medisiner. Spurte dei men det er nok alderen og da får ein ikkje hjelp. Kun utlandet som kan hjelp men gubben vil ikkje.Så kjedelig. Kan du få noe hjelp for det?
I morgon kommer krysset.Nå begynner det kanskje å bli håp for et kryss her snartTemphopp er vel å ta i, men en pittelite økning er jo bedre enn ingenting
Vis vedlegget 259841
Håper det!I morgon kommer krysset.

Noen som erfarer tempforskjell pga varmen?
[emoji85]
I går fikk jeg strek pga positiv el-test og da jeg la inn dagens temp ble den borte pga temphoppet...
Merker jo at jeg er varmere enn vanlig når soverommet holder 25 hele natta, men får ikke gjort noe med det Vis vedlegget 259854
Føler den bare tuller.. Men har ikke vært helt i form i noen dager nå (ikke feber), kan det påvirke tempen? Fikk EL på dag 23 sist (uregelmessig syklus), så mulig den kommer like sent denne gangen, men synes tempingen ser så rar ut denne gangen
Vis vedlegget 259868 Vis vedlegget 259869
Jeg aner ikke når en charten ser positiv ut jeg.. hva skal evt temp ligge på osv for en graviditet?Vis vedlegget 259950 Hmm blir spennende dette fremover
Detta ser lovendes ut.Vis vedlegget 259950 Hmm blir spennende dette fremover
Da er det barre og håpe at tempen blir høy nok.Endelig kom krysset! Rart hvor glad man kan bli over et kryss i en appVis vedlegget 259952
Vanskelig og si pga at du har ein temp og jeg har ein temp. Jeg må vere fra 36,90 og opp over for at det skal være håp på gravid.Jeg aner ikke når en charten ser positiv ut jeg.. hva skal evt temp ligge på osv for en graviditet?
Kan være lurt å sammenligne med tidligere charter (bruk overlay, som du finner på appen)Jeg aner ikke når en charten ser positiv ut jeg.. hva skal evt temp ligge på osv for en graviditet?
Sånn mener du?Kan være lurt å sammenligne med tidligere charter (bruk overlay, som du finner på appen)
Da kan man se om tempen skilller seg ut fra tidligere pp’er..