Da var uttaket overstått og det ble 10 egg ut. Veldig fornøyd med det! Innsett fredag eller lørdag!
Det var jo veldig bra[emoji3] Lykke til med innsett[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var uttaket overstått og det ble 10 egg ut. Veldig fornøyd med det! Innsett fredag eller lørdag!
TakkSå leit å høre[emoji22] Masse lykke til etter ferien[emoji4]
Blir uttak på mandag, men ikke noe innsett [emoji31] har for mange eggposer og de vil ikke risikere overstimulering [emoji31] detta søskenforsøket vil seg bare ikke
Så leit å høre[emoji22] Har du planlagt oppstart neste forsøk? Jeg synes ofte det hjelper.. så har man lissom noe å se frem til.
Tok en test i dag tidlig og den var dessverre blenda hvit[emoji20] Visste at sjansene var ganske mye dårligere på AIH en ved IVF, men håper jo at det skal lykkes for det... Blir nok ikke noe nytt forsøk før i august for min del nå.
Her i huset har det endelig blitt test dag så da kjørte vi på med to stk [emoji23]
Det er idag 15 dager siden uttak og 13 siden innsett [emoji173]️
Vis vedlegget 259496
Gratulerer!<3
Her i huset har det endelig blitt test dag så da kjørte vi på med to stk [emoji23]
Vis vedlegget 259496
Gratulerer så mye![]()
10-11 på over 10 mm på hver side tror jeg, begynner å kjenne det nå, begynner å gjøre litt vondt, men håper det bare er fordi det er trangt om plassen og ikke mer alvorlig enn det.Hvor mange poser var det ca?
Hurra! GratulererHer i huset har det endelig blitt test dag så da kjørte vi på med to stk [emoji23]
Vis vedlegget 259496

Så fine streker!
Hurra! GratulererSå fine streker!
Da er vi kommet akkurat like langt![]()
Vis vedlegget 259496
Gratulerer så mye! [emoji173]️
ja!Tusen takk! [emoji173]️
Så kjekt å ha noen å holde følge med [emoji2]
og vi skal komme oss helt i mål!Gratulerer så mye!!Her i huset har det endelig blitt test dag så da kjørte vi på med to stk [emoji23]
Vis vedlegget 259496
Gratulerer så mye!!
ja!og vi skal komme oss helt i mål!
Javisst skal vi det [emoji4]
Men jeg skal være ærlig og si at det har vært så stort fokus på å bare få de to strekene de siste 2 årene at jeg aner ikke hva det neste blir. Gravid - hva gjør jeg nå? [emoji23]