Ja-mat og nei-mat.

Røyker ikke og drikker hverken kaffe eller alkohol, så den er jo veldig grei[emoji6] har slutta med røyk/snus i alle sv.skap - men vært så dum å starta igjen[emoji85] men denne gangen skal jeg slutte for godt[emoji4]
Jeg snuser ikke, røyker ikke og drikker ikke kaffe. Så akkurat der er jeg heldig[emoji28][emoji106]

Røyker ikke og drikker hverken kaffe eller alkohol, så den er jo veldig grei[emoji6] har slutta med røyk/snus i alle sv.skap - men vært så dum å starta igjen[emoji85] men denne gangen skal jeg slutte for godt[emoji4]

Så flink du er![emoji1]

Samme her, og ikke drikker jeg noe særlig alkohol heller.
Her blir det nok salami og spekeskinke som blir det største savnet.

Heldigvis ikke vært helt på den spekematen heller. Men salami.... åh guri! Blir en del ostesmørbrød tror jeg[emoji23]

Ut i fra den artikkelen kan man drikke 2 til 4 kopper kaffe daglig... Synes det hørtes mye ut? Stemmer det? Mener å ha hørt 1 til 2?

Jeg trodde salami var greit jeg. Mener jeg leste at vakumpakket kjøttpålegg var greit så lenge det ikke var nærne utløpsdato...Og jeg som fikk samboer til å kjøpe en salamipakke IDAG :laughing002

Jeg trodde salami var greit jeg. Mener jeg leste at vakumpakket kjøttpålegg var greit så lenge det ikke var nærne utløpsdato...Og jeg som fikk samboer til å kjøpe en salamipakke IDAG :laughing002

Jo legen min sa også at jeg kunne spise det med en gang pakken var åpnet:) Men helst varmebehandlet om mulig:)

Haha! Okey, her trappes det ned på cola nå - fra ei stor flaske annenhver dag til ei lita flaske. Viktigste var å slutte med snus og det har jeg. Resten av uvanene mine må jeg ta litt etter litt kjenner jeg, men skal unngå å gå opp så veldig mye i vekt[emoji85]
Det stod 100 til 200 mg koffein per dag, og at vanlig kaffe inneholdt 50-60 mg. Jeg trodde det var per kaffekopp, men så nå at det var per dl, så da blir det vel mellom 2 og 4 dl kaffe per dag, og det er vel ca 1-2 kopper :)

Haha! Okey, her trappes det ned på cola nå - fra ei stor flaske annenhver dag til ei lita flaske. Viktigste var å slutte med snus og det har jeg. Resten av uvanene mine må jeg ta litt etter litt kjenner jeg, men skal unngå å gå opp så veldig mye i vekt[emoji85]

Hei! Gratulere med spire :blob1sniker litt innpå her jeg :lurk

Hvordan er det med iskaffe? Fant ikke noe info om mengde på pakken Drikker ikke kaffe og røyker ikke, men iskaffe er gull ❤️ Ble hekta i forrige permisjon

Hvordan er det med iskaffe? Fant ikke noe info om mengde på pakken Drikker ikke kaffe og røyker ikke, men iskaffe er gull [emoji173]️ Ble hekta i forrige permisjon

Jeg vil tro det vil være anbefalt samme ‘’dose’’ som vanlig kaffe?:) Men er ikke 100% sikker altså:)

Back
Topp