Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer!

Sliter med å sove. Grugleder meg til tul i morgen [emoji31] Har jo gått rundt å følt meg gravid noen uker nå, så finner de ikke hjertelyd blir det nok tøft.
Krysser fingrene værtfall [emoji4][emoji120]

Masse lykke til :D

Da er tul over, og vi fikk se et bankende hjerte [emoji173]️ lille reka er 14mm idag 7+5 :) legen sa den var stor

Åå så fantastisk! Så godt å høre[emoji173]️ Blir neste ul i uke 12?[emoji5]

Klarte ikke å vente lenger[emoji5] Så fikk endret timen fra mandag til torsdag nå. Vil da være 6+5.

ICSI, 1 - negativt.
FER - naturlig syklus, positiv. 4+4 i dag. Men bekymret for å miste pga lysebrun utflod og svake menssmerter :(

Åå så fantastisk! Så godt å høre[emoji173]️ Blir neste ul i uke 12?[emoji5]

Tenker å bestille privat ul i uke 12-14 :)
Har ikke noe mer oppfølging fra sykehuset nå. Litt skuffet over hvor dårlig tid de hadde idag, og lite informasjon. Eneste jeg fikk beskjed om var å ringe fastlegen

Vi skal på fredag, og det er smått utrolig for det er jo en evighet siden jeg bestilte timen! [emoji23] Men kjenner meg ganske trygg, selvom jeg vet at ting fortsatt kan gå galt. Har bare bestemt meg for at dette skal gå. Vil så gjerne være ferdig med hormoner, sex på kommando og hele pakka.

Lykke til! :) Bare en dag igjen for dere da :D

Tenker å bestille privat ul i uke 12-14 :)
Har ikke noe mer oppfølging fra sykehuset nå. Litt skuffet over hvor dårlig tid de hadde idag, og lite informasjon. Eneste jeg fikk beskjed om var å ringe fastlegen
Tok du tul hos fertilitetsklinikken eller hos vanlig gyn?

ICSI, 1 - negativt.
FER - naturlig syklus, positiv. 4+4 i dag. Men bekymret for å miste pga lysebrun utflod og svake menssmerter :(
Gratulerer med positiv test :) Håper alt er bra på tross av misfarget utflod.
Blødde selv litt i starten, men fikk målet hcg hos fastlegen og den steg som den skulle. Så krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast til januar 2019 :)

Gratulerer med positiv test :) Håper alt er bra på tross av misfarget utflod.
Blødde selv litt i starten, men fikk målet hcg hos fastlegen og den steg som den skulle. Så krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast til januar 2019 :)

Tusen takk, og i like så [emoji5] Har ikke sett noe annet enn normal utflod i dag, så får bare krysse fingrene!
Grusomt den blødningen! Så betryggende å få fint hcg svar [emoji5] Det får vi håpe at spiren gjør!

Er det noen av dere som er sykemeldt?
Har vært hjemme fra jobb noen dager nå, grunnet plutselig kvalme som kommer å går gjennom hele dagen ( har vært kvalm siden uke 5, men tatt seg opp siste uka) Jobber på sykehjem med sterke lukter å diverse, som trigger spyinga ganske bra. Har ikke lyst å si til sjefen at jeg er gravid enda(er 7+6), men så tenker jeg at siden vi har slitt så lenge, og dette er første gang jeg har blitt gravid, så er det kanskje greit å roe ned litt, å lytte til kroppen :)
Tanker?

Har vært hjemme fra jobb noen dager nå, grunnet plutselig kvalme som kommer å går gjennom hele dagen ( har vært kvalm siden uke 5, men tatt seg opp siste uka) Jobber på sykehjem med sterke lukter å diverse, som trigger spyinga ganske bra. Har ikke lyst å si til sjefen at jeg er gravid enda(er 7+6), men så tenker jeg at siden vi har slitt så lenge, og dette er første gang jeg har blitt gravid, så er det kanskje greit å roe ned litt, å lytte til kroppen :)
Tanker?
Jeg har vært sykemeldt siden positiv test, pga blødninger. Legen anbefalte at jeg tok det helt med ro en periode.. så da lyttet jeg til det. Er kjedelig å være sykemeldt, men noen ganger er det helt nødvendig :) Ta en prat med legen din, så finner dere sammen ut hva som er best for deg og lille spire nå :)

Tanker?

Jeg hadde lyttet til kroppen. Tenk alt du har vært gjennom i det siste ang det med prøverør. Da er det viktig å lytte til kroppen[emoji5]
Jeg var selv sykemeldt en uke nettopp, tilbake på jobb nå så får se hvordan det går :)

Jeg er sykemeldt nå. Men jobber også bare nattevakter, og sist jeg var gravid mistet jeg. Legen ville ikke vi skulle følge samme oppskrift denne gangen, så er hjemme og slapper av. Har åpen dialog med jobben om alt vi er gjennom da, så kanskje litt lettere sånn sett. Men lytt til kroppen, du har vært gjennom mye for at denne spiren skal sitte! Viktig å sette seg selv først, det er ingen andre som gjør det[emoji173]️

Jeg er sykemeldt nå. Men jobber også bare nattevakter, og sist jeg var gravid mistet jeg. Legen ville ikke vi skulle følge samme oppskrift denne gangen, så er hjemme og slapper av. Har åpen dialog med jobben om alt vi er gjennom da, så kanskje litt lettere sånn sett. Men lytt til kroppen, du har vært gjennom mye for at denne spiren skal sitte! Viktig å sette seg selv først, det er ingen andre som gjør det[emoji173]️

Hei :) Sjefen er informert om ivf, siden vi har holdt på i noen år. Men hadde liksom litt lyst at det skulle være vår lille hemmelighet en stund til [emoji4]
Har bestilt time til fastlege på fredag, så får jeg bare ta egenmelding til da :)

Jeg hadde lyttet til kroppen. Tenk alt du har vært gjennom i det siste ang det med prøverør. Da er det viktig å lytte til kroppen[emoji5]
Jeg var selv sykemeldt en uke nettopp, tilbake på jobb nå så får se hvordan det går :)

Får bruke egenmelding ut uka. Så har jeg ordna meg legetime på fredag. Får høre om han har noe tips. Jobber på skjerma avdeling for folk med demens. Så er ikke bare bare å si at jeg må ta meg en pause. Eller springe på do [emoji23]

Back
Topp