❤️ IKM uke 21 ❤️

IMORGEN ryker min første test på 12 DPO! Er spent men forventer negativ.. er så vant til negative tester etter over 2 år nå at jeg orker ikke tro...
Selv om sjangsen er litt større siden denne runder var inseminering da [emoji7]

IMORGEN ryker min første test på 12 DPO! Er spent men forventer negativ.. er så vant til negative tester etter over 2 år nå at jeg orker ikke tro...
Selv om sjangsen er litt større siden denne runder var inseminering da [emoji7]

Så spennende[emoji1][emoji1] Gleder meg til å se testen din i morgen! Jeg har troen!

Jeg ser strek! :love017 Åhh, håper sånn for deg! :smiley-angelic001 Ville tatt en annen type test for å dobbeltsjekke, gjerne digital..!

Må vel kjøpe en digital i dag! Har en cb+ liggende hjemme. Burde vel slå ut på den også om det er noe?
Tr var ventet på søndag, så enten har jeg bare fått lengre lutealfase, eller så er det noe på gang. 13DPO i dag, tror jeg.

Må vel kjøpe en digital i dag! Har en cb+ liggende hjemme. Burde vel slå ut på den også om det er noe?
Tr var ventet på søndag, så enten har jeg bare fått lengre lutealfase, eller så er det noe på gang. 13DPO i dag, tror jeg.
Alltid greit med en digital, da er det ingen tvil om hva som er resultatet. ;) Du sa vel at disse strimlene dine hadde følsomhet på 25 mlU/ml? Mener at CB+ har samme følsomhet, ergo burde du få utslag der også. :) Håper, håper, håååååper!! :love7

Så bra. Hvor mange pp har dere prøvd totalt? Hva er historien deres?

Der kom tanta! Pressis altså på første pp. Det er jeg fornøyd med. Ønsker dere alle til lykke med svangerskapet og vi andre; vi kommer etter[emoji173][emoji173]

Er det flere enn meg her inne som IKKE har testet enda?

Jeg har testet bare en gang på utvannet urin, 9dpo. Negativt, så har ikke så store forhåpninger men tror ikke jeg tester igjen før torsdag/fredag. Er 11dpo i dag. Vi er på ferie så jeg orker ikke å bli lei meg over negativ test før jeg kommer hjem tror jeg. Men er samtidig spent og håpefull som alltid, og kjenner hele tiden etter eventuelle tegn til graviditet:shy:

Alltid greit med en digital, da er det ingen tvil om hva som er resultatet. ;) Du sa vel at disse strimlene dine hadde følsomhet på 25 mlU/ml? Mener at CB+ har samme følsomhet, ergo burde du få utslag der også. :) Håper, håper, håååååper!! :love7

Måtte svi av CB+, helt blenda..

Vedlegg

• D1CC0F3A-7BDE-4D14-989D-D15B6D1BA8C0.jpeg
    D1CC0F3A-7BDE-4D14-989D-D15B6D1BA8C0.jpeg
    860,3 KB · Visninger: 105
Åhh nei..! Kan det være som Fra2til3 lurer på, at urinen var for utvannet? :confused005 Tok du de strimmeltestene som viser strek på morgenurin?
Kan være, men burde det ikke komme litt strek heller på 13DPO?
Tok en i går tidlig, en i går kveld, og en i dag tidlig.

Åhh nei..! Kan det være som Fra2til3 lurer på, at urinen var for utvannet? :confused005 Tok du de strimmeltestene som viser strek på morgenurin?

Var en skygge der, men ikke mer enn det - tror jeg!
Venter på tr nå, ganske innstilt på det. Eller så får jeg teste på nytt om noen dager :hungover:

Back
Topp