Prøvere i bergen :)

Hei Bergensdamer:happy: Håper det er greit at jeg sniker litt på dere her inne og heier fra sidelinjen. Har begynt å tråle forum igjen, det er ikke sunt jeg vet det, men nå ser jeg endelig slutten på ventingen og starten på prøvingen i det fjerne. Er 27 år, har mannen, tre ekstra soverom, stasjonsvogn med isofix og full jobb. Med på lasset også dessverre kronisk sykdom som innebærer medisiner og nå deltakelse i forskningsstudie. Januar 2019 tidligst på meg, men blir litt smågal av ventingen.
 
Hei Bergensdamer:happy: Håper det er greit at jeg sniker litt på dere her inne og heier fra sidelinjen. Har begynt å tråle forum igjen, det er ikke sunt jeg vet det, men nå ser jeg endelig slutten på ventingen og starten på prøvingen i det fjerne. Er 27 år, har mannen, tre ekstra soverom, stasjonsvogn med isofix og full jobb. Med på lasset også dessverre kronisk sykdom som innebærer medisiner og nå deltakelse i forskningsstudie. Januar 2019 tidligst på meg, men blir litt smågal av ventingen.

Velkommen til oss og lykke til med ventingen [emoji173]️[emoji257] Håper tiden går fort [emoji173]️
 
Så bra [emoji4][emoji1303] Håper det slipper snart og er et gullegg [emoji173]️[emoji257]
Jeg også! Begynner å føles som at det aldri kommer til å skje
 
Samme her! Her kom plutselig mensen [emoji15]
Rare greier! Jeg venter fremdeles på tempøkning, men nå har jeg liksom ikke lenger noen andre symptomer på el, så vet ikke jeg.
 
Heisann! Noe nytt hos deg? [emoji173]️[emoji257]
Ja, rimelig sikker på at el har vært og at jeg er 5 dpo. Hva med deg?
Jeg skjønner foresten ingenting av hvilepulsen, den er helt jevn.
 
Hei! Så spennende å lese om alle dere [emoji16] jeg er helt ny her, har akkurat begynt å prøve for første gang. Lurer på et par ting [emoji28] ser at det er mye snakk om temp, forandrer den seg ifht eggløsning? Og hva er dette med hvilepuls? [emoji85]
 
Ja, rimelig sikker på at el har vært og at jeg er 5 dpo. Hva med deg?
Jeg skjønner foresten ingenting av hvilepulsen, den er helt jevn.

Så spennende [emoji4][emoji1303] Er den jevnt høy? Blir spennende å følge med neste uken da [emoji173]️ Har dere bestilt time hos gyn? Min hvilepuls er også på bærtur! Jeg er på CD24 eller CD46. Har ikke funnet el siden mars, er nå ferdig med andre runde med brun «mens» og er ett stort spørsmålstegn for tiden [emoji849] Hvilepulsen min:
IMG_0460.jpg
 
Hei! Så spennende å lese om alle dere [emoji16] jeg er helt ny her, har akkurat begynt å prøve for første gang. Lurer på et par ting [emoji28] ser at det er mye snakk om temp, forandrer den seg ifht eggløsning? Og hva er dette med hvilepuls? [emoji85]

Hei!

Velkommen til oss [emoji4] De som temper kan følge med på syklusen sin ved hjelp av tempsvingninger. Det er egne tråder om det her inne et sted [emoji4] Jeg driver ikke med temping så tør ikke å svare på det. Vi er endel prøvere som følger med på hvilepulsen via fitbit e.l [emoji4] Der kan man, litt på samme måte som temping følge med på syklusen sin selv om ingen av delene er 100% sikkert kan man pfte se tendenser. Det er også en egen tråd for hvilepuls her [emoji4]
 
Hei!

Velkommen til oss [emoji4] De som temper kan følge med på syklusen sin ved hjelp av tempsvingninger. Det er egne tråder om det her inne et sted [emoji4] Jeg driver ikke med temping så tør ikke å svare på det. Vi er endel prøvere som følger med på hvilepulsen via fitbit e.l [emoji4] Der kan man, litt på samme måte som temping følge med på syklusen sin selv om ingen av delene er 100% sikkert kan man pfte se tendenser. Det er også en egen tråd for hvilepuls her [emoji4]
Tusen takk for svar [emoji173] da kan jeg følge med på pulsklokken min. Får scrolle litt her inne og lete etter info [emoji16] kjekt at det er egen gruppe for Bergen!
 
Hei! Så spennende å lese om alle dere [emoji16] jeg er helt ny her, har akkurat begynt å prøve for første gang. Lurer på et par ting [emoji28] ser at det er mye snakk om temp, forandrer den seg ifht eggløsning? Og hva er dette med hvilepuls? [emoji85]
Hei og velkommen! Jeg temper! Tempen øker noe etter eggløsning, og man kan på den måten få bekreftet om el faktisk har skjedd. Man kan feks få positive eltester, uten at egget faktisk slipper. Men man må ha et basaltermometer (m to desimaler) og tempe til samme tid hver morgen, med en gang man våkner, uten å bevege seg noe særlig. Jeg syns det er veldig gøy å følge med på! brukker appen fertility friend til å logge temp.
IMG_20180521_104958.png
Hvilepulsen skal visst oppføre seg litt på samme måte, men den virker ikke hos meg! [emoji23]
 
Så spennende [emoji4][emoji1303] Er den jevnt høy? Blir spennende å følge med neste uken da [emoji173]️ Har dere bestilt time hos gyn? Min hvilepuls er også på bærtur! Jeg er på CD24 eller CD46. Har ikke funnet el siden mars, er nå ferdig med andre runde med brun «mens» og er ett stort spørsmålstegn for tiden [emoji849] Hvilepulsen min: Vis vedlegget 259060
Hvilepulsen ligger rundt 70 (68-72) og har vært veeeeldig jevn etter el (70). Men tempen er forhøyet, så el har vært.
Har ikke bestilt time ennå. Satser på august(vi har kjøpt ny bolig, så har ikke penger før i august [emoji23] da får vi pengene for det vi har solgt). Så rart med de blødningene da! Har du vært i kontakt med din gyn?
 
Jeg bor i Bergen, er litt utenfor da! Ny på prøvingen, har en datter på 2 fra før

Velkommen velkommen [emoji4] Bor litt utenfor sentrumskjernen jeg også. Håper du blir fort gravid og slipper å være her så lenge [emoji5] Masse lykke til [emoji4]
 
Velkommen velkommen [emoji4] Bor litt utenfor sentrumskjernen jeg også. Håper du blir fort gravid og slipper å være her så lenge [emoji5] Masse lykke til [emoji4]

Takk takk :)
Jeg bor i en annen kommune, men føler jeg tilhører Bergen selvom [emoji85]

Har du prøvd lenge?

Håper det blir en snarvisitt her inne! Begynner prøvingen neste periode, venter tr disse dager her.. men slik det ser ut nå er mannen på jobb ved neste el, så da blir det juli [emoji85]
 
Hvilepulsen ligger rundt 70 (68-72) og har vært veeeeldig jevn etter el (70). Men tempen er forhøyet, så el har vært.
Har ikke bestilt time ennå. Satser på august(vi har kjøpt ny bolig, så har ikke penger før i august [emoji23] da får vi pengene for det vi har solgt). Så rart med de blødningene da! Har du vært i kontakt med din gyn?

Hmm.. spennende! Håper den holder seg høy og fin og at en liten spire klorer seg fast denne gangen [emoji173]️ Ååååh så kjekt! Gratulerer så mye med nytt bosted [emoji322][emoji322][emoji5] Flytter dere inn i August? Ja, veldig merkelig. Skjønner ikke hva kroppen styrer med [emoji15] Nei, skal til gyn i slutten av mai uansett så vi venter til da. Er såpass dyrt at vi ikke tar oss råd til en ekstratur nå. Håper han har noen svar til meg på hva i all verden kroppen min holder på med [emoji38] Og at han kan gi meg medisiner sånn at jeg virker igjen [emoji38]
 
Hmm.. spennende! Håper den holder seg høy og fin og at en liten spire klorer seg fast denne gangen [emoji173]️ Ååååh så kjekt! Gratulerer så mye med nytt bosted [emoji322][emoji322][emoji5] Flytter dere inn i August? Ja, veldig merkelig. Skjønner ikke hva kroppen styrer med [emoji15] Nei, skal til gyn i slutten av mai uansett så vi venter til da. Er såpass dyrt at vi ikke tar oss råd til en ekstratur nå. Håper han har noen svar til meg på hva i all verden kroppen min holder på med [emoji38] Og at han kan gi meg medisiner sånn at jeg virker igjen [emoji38]
Vi overtar i juni, så flytter vel sakte men sikkert inn i løpet av sommeren. Memæn vi får oppgjøret for vår leilighet 1. August, så da blir det noen kroner til fertilitetssjekk. Frem til dess blir det to huslån å betjene [emoji33]
Nå er jeg skikkelig lei av å være prøver. Fikk vite at nok en kollega er gravid nettopp. Glad på hennes vegne, men åååhh, nå må det da klaffe snart!!
 
Vi overtar i juni, så flytter vel sakte men sikkert inn i løpet av sommeren. Memæn vi får oppgjøret for vår leilighet 1. August, så da blir det noen kroner til fertilitetssjekk. Frem til dess blir det to huslån å betjene [emoji33]
Nå er jeg skikkelig lei av å være prøver. Fikk vite at nok en kollega er gravid nettopp. Glad på hennes vegne, men åååhh, nå må det da klaffe snart!!

Så kjekt å ha god tid på å flytte [emoji4] Men ja, tungt å betjene to huslån samtidig [emoji15] Har dere sjekket om dere kan få ett av de eller begge avdragsfrie i de mnd det gjelder? Kan nok hjelpe litt i alle fall [emoji4] Høres veldig bra ut! Håper dere slipper den sjekken [emoji173]️

Ja, skikkelig lei jeg også! Har ikke fått mitt første barn enda og er 34 år og bruker altfor lang tid på å få det til [emoji30] Syns vi skal bli kjørt på tjukken begge to nå [emoji173]️ Begynner å bli på tide! Jeg heier på deg, og håper at det lyser to flotte streker mot deg om en liten ukes tid [emoji173]️[emoji257]
 
Hei Bergensdamer:happy: Håper det er greit at jeg sniker litt på dere her inne og heier fra sidelinjen. Har begynt å tråle forum igjen, det er ikke sunt jeg vet det, men nå ser jeg endelig slutten på ventingen og starten på prøvingen i det fjerne. Er 27 år, har mannen, tre ekstra soverom, stasjonsvogn med isofix og full jobb. Med på lasset også dessverre kronisk sykdom som innebærer medisiner og nå deltakelse i forskningsstudie. Januar 2019 tidligst på meg, men blir litt smågal av ventingen.
Lykke til! :)
 
Back
Topp