Skrytetråd ;)

Var hos legen i dag og fikk se den lille inni der sprelle som en liten fisk[emoji5] Første møte med den lille spiren [emoji5][emoji7] nå har det virkelig gått opp får meg at jeg er gravid[emoji5] er 11 uker i dag.

Såå herlig [emoji7][emoji7]
 
Skryte litt over mannjen min eg som e so grei å spørre om eg vil ha noke på butikken KVAR GONG han fær dit ☺️☺️
E kan godt like ditta gravidlivet :happy093:laughing001
 
Åh DET er himmelsk :happy: utslitt etter i går da :p

Haha, ja, det var en meget sliten frøken som la seg i går kveld. Og som allerede nå ruller med øynene av trøtthet etter en time ute [emoji23] deilig med slitne barn da :eek: haha
 
Jeg må skryte litt av at jeg ble ferdig med å strikke bunad til datteren til 17.mai. Jeg startet 1,5 uke før så det var ingen selvfølge at jeg skulle få det i land :)
 
Last edited:
Jeg må skryte litt av at jeg ble ferdig med å strikke bunad til datteren til 27.mai. Jeg startet 1,5 uke før så det var ingen selvfølge at jeg skulle få det i land :)

Ja vi skjønte du var opptatt og fraværende :pompus: regner med det skal stå 17.
 
Jeg må skryte litt av at jeg ble ferdig med å strikke bunad til datteren til 17.mai. Jeg startet 1,5 uke før så det var ingen selvfølge at jeg skulle få det i land :)

Kred til deg! Du har vært utrolig flink! Og så fin den ble :)
 
Kred til deg! Du har vært utrolig flink! Og så fin den ble :)
Tusen takk :) Hun ble veldig glad så det var kjekt :) Så flink du er til å være aktiv med turer og greier da!:)
 
Jeg har vaska vinduer!!
Nesten alle sammen, og med en vaskegal 4åring på slep [emoji23][emoji23]

Flinkus!!
Jeg har rydda kjøkken og støvsugd. Også INGENTING. toåringen er til farmor for å gi meg en liten pust i bakken.
 
Flinkus!!
Jeg har rydda kjøkken og støvsugd. Også INGENTING. toåringen er til farmor for å gi meg en liten pust i bakken.
Digg da [emoji173]
Og man trenger ikke gjøre ALT på en dag [emoji4]

Vi venter jo førstemann, så vi har lånt oss en [emoji23]
Ungen fikk se litt på Masha og Mishka mens jeg tok verandadøra, det ble rett og slett litt komplisert å gjøre sammen [emoji28]

Også vil ungen helst vaske sjøl, uten hjelp, og jeg er perfeksjonist på sånt [emoji23][emoji23]
 
I dag har jeg syklet 2,2 mil på ca 1 time :) veldig fornøyd!
 
Jeg har sykla nesten 3 mil i dag! Ikke noe voldsom fart, men dog! Jeg er fornøyd ;)
 
Back
Topp