Skrytetråd ;)

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Vi bør ha en sånn tråd, hvor vi kan skryte av oss selv. Store og små ting man har fått gjort ila dagen :)
Også kan man høste litt skryt fra andre i samme slengen ;)
 
Jeg har vært på årets første "topp-tur"!
Nå har jeg vært ganske dau lenge, i fjor var det nesten ingen av de. Men året før gikk jeg toppturer annenhver dag fra snøen gikk!
Toppen ligger på 752 moh, kan tenke meg vi gikk fra 400-500 moh. Brukte 50 min opp pga snø og vann i stien, men vi tok det rolig. Deilig :)

Snapchat-1388654464.jpg

Ser ned der jeg bor :)
 
Har overlevd en av mine største frykter i dag, nemmelig og ta blodprøve. Er første gang som jeg husker at jeg gjør det. Å det gikk veldig greit :) Stolt over meg selv i dag :)

Så bra! Da har du grunn til å være stolt! :)
 
Jeg har vært på årets første "topp-tur"!
Nå har jeg vært ganske dau lenge, i fjor var det nesten ingen av de. Men året før gikk jeg toppturer annenhver dag fra snøen gikk!
Toppen ligger på 752 moh, kan tenke meg vi gikk fra 400-500 moh. Brukte 50 min opp pga snø og vann i stien, men vi tok det rolig. Deilig :)

Vis vedlegget 257944

Ser ned der jeg bor :)
Åååh fyyy faen.. jeg hadde daua [emoji23]
Jeg orker så vidt en tur på butikken etter jobb om dagen [emoji85]
 
Har overlevd en av mine største frykter i dag, nemmelig og ta blodprøve. Er første gang som jeg husker at jeg gjør det. Å det gikk veldig greit :) Stolt over meg selv i dag :)
[emoji122][emoji122][emoji122]

Jeg syns det er fascinerende å se på mens de stikker jeg [emoji23]
Men så får jeg kick av å bli piercet og da [emoji14]
 
[emoji122][emoji122][emoji122]

Jeg syns det er fascinerende å se på mens de stikker jeg [emoji23]
Men så får jeg kick av å bli piercet og da [emoji14]
Æhh, heldig du da. :) Her snudde jeg meg bort og sørget for å ikke se uansett hvor lyst jeg har :')
 
Må få skryte av at jeg faktisk fikk tatt vårrengjøringen på lørdag jeg da [emoji14] Det var helt utrolig til formen å være!
Det er sant det, jeg tok to blodprøver mens gubben bare måtte ta en [emoji39]

Så vi også tok blodprøven til duo testen etter samtalen [emoji4]
 
Jeg er midt i husvask til 17 mai.. holy moly!! Blir jo sinnsykt svett! Føles ut som jeg løper maraton [emoji15]
 
  • Liker
Reactions: TPL
Så flink du er!
Jeg sitter bare å vurderer det...
Haha men da er du et lite stykke på veien :) Får besøk i morgen til 17.mai så det var greit å få unna! Det hadde ikke skjedd i går og i dag uansett så elendig som formen og bekkenet er så glad det ble gjort da jeg først hadde litt energi!
 
Haha men da er du et lite stykke på veien :) Får besøk i morgen til 17.mai så det var greit å få unna! Det hadde ikke skjedd i går og i dag uansett så elendig som formen og bekkenet er så glad det ble gjort da jeg først hadde litt energi!

Godt å få tatt det når man kan :)
Jeg skal gjøre det senere, nå prøver jeg å finne frem i skjorte og dress kaoset..
 
Godt å få tatt det når man kan :)
Jeg skal gjøre det senere, nå prøver jeg å finne frem i skjorte og dress kaoset..
Haha det er vel også litt av en utfordring vil jeg tro ;) Har sendt bunadskjorta til mamma jeg og strøket flagg og sløyfe til pus, så nå er vi klar her :)
 
Haha det er vel også litt av en utfordring vil jeg tro ;) Har sendt bunadskjorta til mamma jeg og strøket flagg og sløyfe til pus, så nå er vi klar her :)

Jeg pleier også sende skjorta mi til mamma, men i år ville hun ikke. Sikkert fordi Hu bor et sted med felles vaskemaskin ;)

Jeg skal heldigvis bare vaske skjortene og dressene til gutta, faren kan stryke :p

Og mannen min stryker bunadskjorta og sin egen skjorte ;)
 
Jeg pleier også sende skjorta mi til mamma, men i år ville hun ikke. Sikkert fordi Hu bor et sted med felles vaskemaskin ;)

Jeg skal heldigvis bare vaske skjortene og dressene til gutta, faren kan stryke :p

Og mannen min stryker bunadskjorta og sin egen skjorte ;)
Mamma er gull <3 Men skjønner den da! Vet aldri med felles vaskeri :O Godt du har en mann som fikser :)
 
Var hos legen i dag og fikk se den lille inni der sprelle som en liten fisk[emoji5] Første møte med den lille spiren [emoji5][emoji7] nå har det virkelig gått opp får meg at jeg er gravid[emoji5] er 11 uker i dag.
 
Back
Topp