Hundenavn

• Trådstarter Trådstarter Turid-Laila
  • Opprettet Opprettet
Mille, melli, tinka, zita, mange fine navn. Gratulerer med hund ❤️ Hunder er fantastiske! Har selv hund - en turvenn for livet

Mille, melli, tinka, zita, mange fine navn. Gratulerer med hund [emoji173]️ Hunder er fantastiske! Har selv hund - en turvenn for livet
Takk [emoji169] Er fra mammas kennel da. Så jeg er heldigvis godt kjent med den rasen fra før og jeg får besøke de når jeg ønsker. Besøkt de fra dag 1 jeg [emoji56][emoji23] Så jeg er utrolig heldig [emoji847][emoji7] De er snart 3 uker nå. Utrolig kjekt å se hvordan de vokser for hver dag. Gleder meg bare til jeg får hu nå da. Imens shopper jeg inn da [emoji14]

Gle
Takk [emoji169] Er fra mammas kennel da. Så jeg er heldigvis godt kjent med den rasen fra før og jeg får besøke de når jeg ønsker. Besøkt de fra dag 1 jeg [emoji56][emoji23] Så jeg er utrolig heldig [emoji847][emoji7] De er snart 3 uker nå. Utrolig kjekt å se hvordan de vokser for hver dag. Gleder meg bare til jeg får hu nå da. Imens shopper jeg inn da [emoji14]

Gled deg ❤️ Har en som ligger på gulvet med beina rett til værs nå og ser på meg

Ene hunden vår heter Nala og hun kler det veldig godt[emoji1] men er noe med det når man forbinder det med andre dyr[emoji13]
Pent, men forbinder det med pusekatt siden det er fra Løvenes Konge. [emoji56][emoji23] Men ellers liker jeg det da !

Åh. De er flotte de [emoji7]

Må gå for allergivennlig pga meg. Mannen hadde nok foretrukket en mer "tøff" rase da :)

Hund er hund uansett.. de har alle sin personlighet og en blir ufattelig glad i de- liten eller stor ❤️

Hund er hund uansett.. de har alle sin personlighet og en blir ufattelig glad i de- liten eller stor [emoji173]️
Absolutt [emoji7] Tok bare litt ekstra tid for mannen å få gjennomslag. Mamma har hatt kennel for rasen i 6 år. Men hatt rasen i 10 år. Så jeg er veldig godt kjent med den. Før den var det bichon frise [emoji4] Og den heta Lilo. Syns det også er veldig flott navn [emoji7]

Tyra, frøya, Eira.... nei Shit så vanskelig d var med jentenavn til hund [emoji23] Gudrun

Mira, Vilma, Alma

Back
Topp