Hundenavn

• Trådstarter Trådstarter Turid-Laila
  • Opprettet Opprettet
T

Turid-Laila

Guest
Alltid disse babynavna gitt. MEN jeg får hund jeg [emoji23] Og jeg klarer jammen ikke helt tenke selv.

Vi tenkte først Frøya, men viste seg at en del venner med hunder hadde det navnet. Og det kan bli litt forvirrende om vi alle roper samme hundenavn gitt [emoji56][emoji23]

Vi venter en bichon havanais tispe, med farger svart og hvitt. Alle forslag mottas med stor takk [emoji847][emoji169]

Freia syns jeg også er fint, men skulle vært brun hund da [emoji23][emoji23] Ja, jeg tenker slik jeg. Hjelper ikke at et av de mest populære hundenavna er min datters navn heller [emoji23][emoji23] Så noe utgår selvsagt.

Synes navn som «Bacon» er morsomme til hunder :)
Ellers; Tina, Lassie, Topsy, Kira, Bella.

Synes navn som «Bacon» er morsomme til hunder :)
Ellers; Tina, Lassie, Topsy, Kira, Bella.
Haha ja [emoji14]
En i nabolaget før hadde to rottweilere. De heta Eddie og Murphy [emoji23][emoji23][emoji23] Syns de var dritkule og hadde råe navn jeg [emoji23][emoji23]

Haha ja [emoji14]
En i nabolaget før hadde to rottweilere. De heta Eddie og Murphy [emoji23][emoji23][emoji23] Syns de var dritkule og hadde råe navn jeg [emoji23][emoji23]
Hehe, vet om en som kallte hunden sin for «Djevel». Hørtes bare litt funny ut når han ropte på hunden :P

Hehe, vet om en som kallte hunden sin for «Djevel». Hørtes bare litt funny ut når han ropte på hunden :P
Mannens forslag var Lucifer. Såe. Jeg sa det var guttenavn gitt [emoji56][emoji23] Men ellers kommer han med bare typisk tegneserie navn. Frk Fryd. Gyda. Dolly. Minni. Betty. Også lurte han på hva hunden i Pondus heta gitt. Men det er også en hann. Pluss jeg har glemt hva han heter [emoji23] Mannen får snart ikke mer forslag gitt [emoji56][emoji23]

Jeg liker godt menneskenavn på dyr, selv om ingen av mine fire nå har det.
Men har tidligere hatt dyr ved navn Mats, Ivar og Kathrine :p
Skulle jeg hatt en hund nå så ville keg kanskje gått for noe sånt som Toril eller Marit eller noe :hilarious:

Jeg liker godt menneskenavn på dyr, selv om ingen av mine fire nå har det.
Men har tidligere hatt dyr ved navn Mats, Ivar og Kathrine [emoji14]
Skulle jeg hatt en hund nå så ville keg kanskje gått for noe sånt som Toril eller Marit eller noe :hilarious:
Hahaha [emoji23] Joda, hver sin smak da [emoji14] Jeg er ikke der da [emoji14]

Katta til farmor het Andreas da [emoji14] Men den passa det altså !

Liker godt Disneynavn også jeg da. Skal jammen google litt mer der da [emoji14] Men Lilo er tatt og Lady er tatt [emoji56][emoji23]

Hahaha [emoji23] Joda, hver sin smak da [emoji14] Jeg er ikke der da [emoji14]

Katta til farmor het Andreas da [emoji14] Men den passa det altså !

Liker godt Disneynavn også jeg da. Skal jammen google litt mer der da [emoji14] Men Lilo er tatt og Lady er tatt [emoji56][emoji23]

Jeg hadde en gang en katt som het Miko etter den vaskebjørneni Pocahontas. Det er vel kanskje en gutt, men syns det gikk fint til en jentepus også :)

Jeg hadde en gang en katt som het Miko etter den vaskebjørneni Pocahontas. Det er vel kanskje en gutt, men syns det gikk fint til en jentepus også :)
Pocahontas likte jeg da [emoji23][emoji23][emoji23] Hu har svart hår også ! [emoji847][emoji7]

Tvilsomt mannen går med på den da. Han syns nok det blir så langt. Vaskebjørnen er jo kul da !

Mannens forslag var Lucifer. Såe. Jeg sa det var guttenavn gitt [emoji56][emoji23] Men ellers kommer han med bare typisk tegneserie navn. Frk Fryd. Gyda. Dolly. Minni. Betty. Også lurte han på hva hunden i Pondus heta gitt. Men det er også en hann. Pluss jeg har glemt hva han heter [emoji23] Mannen får snart ikke mer forslag gitt [emoji56][emoji23]
Han heter Bjarne :p

Dima, Nala, Milla.
Jeg kalte hunden for Lucas, hvis vi hentet en til skulle han hete Scott, sånn at jeg hadde begge kjekkasene i One Tree Hill :hilarious:

Back
Topp