Hufsetufse
Andre møte med forumet
jeg skjønner at du er skuffet over totalfrys. jeg har hatt trusselen om det hengende over meg hele denne runden også fordi jeg produserer fryktelig mange egg og har forhistorie med alvorlig OHSS og et lengre sykehusopphold. Heldigvis unngikk jeg det denne runden fordi de valgte å gi meg annen el-sprøyte kombinert med en liten dose ovitrelle og ventet til dag 5 før de vurderte innsett og selv om jeg innerst inne hadde visst at det var til det beste med totalfrys om det ble nødvendig hadde jeg gått helt i kjelleren av skuffelse for det om.
Det jeg bare vil si er at det er veldig lov å være skuffet og lei seg nå men OHHS er ikke noe å spøke med og du kan bli fryktelig syk i lang tid ...
nå må du huske å drikke masse vann (minst 2 liter vann i døgnet) og ser du antydning til at du begynner å tisse mindre og formen blir dårligere kontakter du lege så fort som mulig god bedring![]()
Hvilken EL-sprøyte var det du fikk i stedet forresten? Krysser fingrene for at du slipper noe styr med det denne runden, og at det er blitt full klaff[emoji4][emoji271]