Ny test tatt.. Litt sterkere, men stoler ikke på dette da jeg våknet med brun utflod i dag, samme som sist når ting gikk galt..
Krysser fingrene for en uskyldig blødning og sender deg en klem [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny test tatt.. Litt sterkere, men stoler ikke på dette da jeg våknet med brun utflod i dag, samme som sist når ting gikk galt..
Tusen takkKrysser fingrene for en uskyldig blødning og sender deg en klem [emoji173]️

Streken syns godt[emoji7] Kan det være noe gammelt blod kanskje? Hvis det er tid for mensen for deg nå æ, såkan det kanskje hende at kroppen er forvirret.Ny test tatt.. Litt sterkere, men stoler ikke på dette da jeg våknet med brun utflod i dag, samme som sist når ting gikk galt..
Streken syns godt[emoji7] Kan det være noe gammelt blod kanskje? Hvis det er tid for mensen for deg nå æ, såkan det kanskje hende at kroppen er forvirret.
Da det gikk galt for meg dist begynte det med rosa spotting.
Masse lykke til, håper at spiren klorer seg fast.

oh yes, know the feeling! Føler meg som en ballong og venter bare på å lette og fly av sted ;-)Hadde uttak på mandag, og ser høygravid ut allerede før egget er på plass[emoji23] Har dere hatt det sånn? Fikk 6 befruktede egg, så i dag skal jeg på første innsett[emoji7] Dette er alt for spennende! Dere er så flinke å støtte hverandre, jeg håper dere får full klaff alle sammen. Det er en emosjonell berg- og dalbane å ønske noe så sterkt og gå gjennom tøffe behandlinger og kjipe nedturer. Råtasser!
åååå, håper!!!! Stigninger ser jo bra ut da! Krysser alt jeg har for degNy test tatt.. Litt sterkere, men stoler ikke på dette da jeg våknet med brun utflod i dag, samme som sist når ting gikk galt..
Tusen takkåååå, håper!!!! Stigninger ser jo bra ut da! Krysser alt jeg har for deg![]()

Hadde uttak på mandag, og ser høygravid ut allerede før egget er på plass[emoji23] Har dere hatt det sånn? Fikk 6 befruktede egg, så i dag skal jeg på første innsett[emoji7] Dette er alt for spennende! Dere er så flinke å støtte hverandre, jeg håper dere får full klaff alle sammen. Det er en emosjonell berg- og dalbane å ønske noe så sterkt og gå gjennom tøffe behandlinger og kjipe nedturer. Råtasser!
Så fantastisk! Hvor mange egg fikk du ut? Masse lykke til [emoji7]
oh yes, know the feeling! Føler meg som en ballong og venter bare på å lette og fly av sted ;-)
Gratulerer med vellykket uttak. 6 egg er bra! Håper gullegget settes inn i dag og at det blir full klaff og positiv test om et par uker. Lykke til![]()
Fikk ut 17, hvor 6 ble befruktet[emoji4] tusen takk[emoji173]️
Jøss, ikke værst! Får mange på frys også da [emoji4]
Ja håper virkelig at alle har klart seg til i dag også, så de resterende kan legges på frys[emoji4] gjør meg ingenting om det er en stund til neste uttak altså[emoji23]
Får krysse fingrene for det [emoji173]️ Huff ja, kan si jeg gruer meg bittelitt (masse) til fredag! Spesielt siden eggstokkene mine ligger såpass høyt oppe at de må trykke hardt og skyve på magen for å få de nedover [emoji28]
Det går nok så fint så[emoji4] Det var ubehagelig, ja, men absolutt utholdelig. De måtte klemme en del på meg også, spesielt på venstre side, men det gjorde det faktisk litt bedre, for da gikk nålen lettere gjennom.
Det ble desverre full stopp på meg[emoji24] På grunn av forstørrede eggstokker og mye væske i buken, og de ville forhindre at jeg ble enda verre[emoji21] de regnet med at tidligst september kunne vi få til nytt innsett. Det virker uendelig lenge til akkurat nå. Noe positivt var at det var enda et egg som hadde delt seg, så det var 7 nå, men nå gjenstår det å se hvor mange som klarer seg til frys

Hadde uttak på mandag, og ser høygravid ut allerede før egget er på plass[emoji23] Har dere hatt det sånn? Fikk 6 befruktede egg, så i dag skal jeg på første innsett[emoji7] Dette er alt for spennende! Dere er så flinke å støtte hverandre, jeg håper dere får full klaff alle sammen. Det er en emosjonell berg- og dalbane å ønske noe så sterkt og gå gjennom tøffe behandlinger og kjipe nedturer. Råtasser!
Tusen takk! Håper detHåper den klorer seg fast! Heier på at det skal gå veien denne gangen

Det går nok så fint så[emoji4] Det var ubehagelig, ja, men absolutt utholdelig. De måtte klemme en del på meg også, spesielt på venstre side, men det gjorde det faktisk litt bedre, for da gikk nålen lettere gjennom.
Det ble desverre full stopp på meg[emoji24] På grunn av forstørrede eggstokker og mye væske i buken, og de ville forhindre at jeg ble enda verre[emoji21] de regnet med at tidligst september kunne vi få til nytt innsett. Det virker uendelig lenge til akkurat nå. Noe positivt var at det var enda et egg som hadde delt seg, så det var 7 nå, men nå gjenstår det å se hvor mange som klarer seg til frys
jeg skjønner at du er skuffet over totalfrys. jeg har hatt trusselen om det hengende over meg hele denne runden også fordi jeg produserer fryktelig mange egg og har forhistorie med alvorlig OHSS og et lengre sykehusopphold. Heldigvis unngikk jeg det denne runden fordi de valgte å gi meg annen el-sprøyte kombinert med en liten dose ovitrelle og ventet til dag 5 før de vurderte innsett og selv om jeg innerst inne hadde visst at det var til det beste med totalfrys om det ble nødvendig hadde jeg gått helt i kjelleren av skuffelse for det om.
Det jeg bare vil si er at det er veldig lov å være skuffet og lei seg nå men OHHS er ikke noe å spøke med og du kan bli fryktelig syk i lang tid ...
nå må du huske å drikke masse vann (minst 2 liter vann i døgnet) og ser du antydning til at du begynner å tisse mindre og formen blir dårligere kontakter du lege så fort som mulig god bedring![]()