MAI 2018

Vi er helt likt i løypa vi da ;) Jeg skal på kontroll på tirsdag neste uke, da sjekker de antall og størrelse på follikler, om det er mange nok/store nok blir det vel ovitrielle, eller så blir det noen dager til med sprøyter og ny kontroll ;)
Så spennende:) så gøy at vi er helt likt da:)
Ja det var sånn det var ja, jeg måtte bare kjøre byen rundt i dag for å få tak i medisiner , da mensen kom lenge før den skulle.
Papirer og info er ikke kommet i posten enda(valgte dette isteden for ny time på Hausken igjen)
Tar du sprøytene kl 23 på kvelden?:)

Så spennende:) så gøy at vi er helt likt da:)
Ja det var sånn det var ja, jeg måtte bare kjøre byen rundt i dag for å få tak i medisiner , da mensen kom lenge før den skulle.
Papirer og info er ikke kommet i posten enda(valgte dette isteden for ny time på Hausken igjen)
Tar du sprøytene kl 23 på kvelden?:)
Akkurat samme som meg :P mensen kom alt for tidlig og tok alt pr telefon, måtte ut å ta blodprøver i lunsjen...setter sprøyte mellom kl 16-18 jeg...bruker menopur

Akkurat samme som meg [emoji14] mensen kom alt for tidlig og tok alt pr telefon, måtte ut å ta blodprøver i lunsjen...setter sprøyte mellom kl 16-18 jeg...bruker menopur
Hehe, ja ikke bare meg som var litt stressa i dag da.
Heldigvis var det ett apotek som hadde det jeg skulle ha inne, ihvertfall nesten, de skulle få påfyll i morgen, så nå hente resten da:)
Ok, jeg skal sette 23 på kvelden. Bemfola og på dag 6 orgalutran i tillegg. (Den må settes kl 23)
Er det første forsøket ditt eller søsken?:)

Hehe, ja ikke bare meg som var litt stressa i dag da.
Heldigvis var det ett apotek som hadde det jeg skulle ha inne, ihvertfall nesten, de skulle få påfyll i morgen, så nå hente resten da:)
Ok, jeg skal sette 23 på kvelden. Bemfola og på dag 6 orgalutran i tillegg. (Den må settes kl 23)
Er det første forsøket ditt eller søsken?:)

Begynner på orgalutran på lørdag jeg [emoji6] dette er søskenforsøk, etter 5 mislykkede fryseforsøk måtte vi igang helt på nytt igjen...hva med deg?

Takk, småblødninger viste seg å være spotting før mensen. Så da håper jeg på nytt innsett ila juni. Har sagt ifra på cyphro, men ikke fått noe svar.
Å nei. Så synd. Det er jo ikke slik det skal gå!!! [emoji19] jeg håper du får en ny plan snart. Vet ikke med deg, men for meg hjelper det å ha en ny plan og et mål å forholde meg til når det viser seg å ikke ha gått slik en ønsker i denne prosessen. [emoji173] håper juni blir din måned!

Begynner på orgalutran på lørdag jeg [emoji6] dette er søskenforsøk, etter 5 mislykkede fryseforsøk måtte vi igang helt på nytt igjen...hva med deg?
Søsken, vi fikk ingen på frys sist, så må igjennom alt en gang til.
Fikk du også beskjed om å ta den kl 23?

Vi er helt likt i løypa vi da ;) Jeg skal på kontroll på tirsdag neste uke, da sjekker de antall og størrelse på follikler, om det er mange nok/store nok blir det vel ovitrielle, eller så blir det noen dager til med sprøyter og ny kontroll ;)

Jeg er også helt likt som dere. Skal på kontroll neste tirsdag. Men mensen kom for tidlig og da blir det dag 11 for meg. :-)

Søsken, vi fikk ingen på frys sist, så må igjennom alt en gang til.
Fikk du også beskjed om å ta den kl 23?

Nei, har ikke spurt...forrige gang tok jeg den samtidig med den andre, mellom 16-18...klokka 23 funker ikke... da har jeg lagt meg for leeeeenge siden [emoji85]

Jeg henger med dere litt til. Etter avbrutt fryseforsøk forrige uke, var det rett på sak, og jeg er på første sprøytedag med menopur i dag. Kort protokoll, og satser på uttak og innsett helt i slutten av mai, muligens bikker jeg litt over i juni ;)

Lykke til[emoji4]

Jeg husker ikke helt dette etter sist gang, skal på sjekk igjen etter 9 dager. Vurderer de uttak da? Og så evt tar jeg eggløsningssprøyten?:)

Jeg var på kontroll på dag 7 og 10. Fikk beskjed om å sette ovitrelle på kveld dag 10 så det er godt mulig at du får vite uttak på dag 9. Lykke til[emoji4]

Nei, har ikke spurt...forrige gang tok jeg den samtidig med den andre, mellom 16-18...klokka 23 funker ikke... da har jeg lagt meg for leeeeenge siden [emoji85]
Håper ikke eg misforsto noe.. Var litt full fart i dag. ;)

Hadde uttak på mandag, og ser høygravid ut allerede før egget er på plass[emoji23] Har dere hatt det sånn? Fikk 6 befruktede egg, så i dag skal jeg på første innsett[emoji7] Dette er alt for spennende! Dere er så flinke å støtte hverandre, jeg håper dere får full klaff alle sammen. Det er en emosjonell berg- og dalbane å ønske noe så sterkt og gå gjennom tøffe behandlinger og kjipe nedturer. Råtasser!

Ny test tatt.. Litt sterkere, men stoler ikke på dette da jeg våknet med brun utflod i dag, samme som sist når ting gikk galt..

Vedlegg

• IMG_20180516_074245.jpg
    IMG_20180516_074245.jpg
    437,6 KB · Visninger: 90
Hadde uttak på mandag, og ser høygravid ut allerede før egget er på plass[emoji23] Har dere hatt det sånn? Fikk 6 befruktede egg, så i dag skal jeg på første innsett[emoji7] Dette er alt for spennende! Dere er så flinke å støtte hverandre, jeg håper dere får full klaff alle sammen. Det er en emosjonell berg- og dalbane å ønske noe så sterkt og gå gjennom tøffe behandlinger og kjipe nedturer. Råtasser!

Så fantastisk! Hvor mange egg fikk du ut? Masse lykke til [emoji7]

Sprøytedag 1. Kort protokoll. Bemfola.

Helt likt i løypen vi tre da! [emoji2] Jeg har første sprøytedag i dag med Gonal-f. Men jeg satte sprøyten kl 07 i dag. Er det feil kanskje, siden dere tar på ettermiddag og kveld? [emoji15] Jeg skal starte med Cetrotide på søndag, og kontroll på onsdag (dag 7).

Back
Topp