Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å steiksol ...
Hele 8 grader i skyggenå steiksol ...
![]()

Ja typisk nord NorgeBare 8??Her er det 27 i skyggen.... Mini frøkna må ut og dyppes i havet
![]()
Ja typisk nord Norgefryser på seg småjævler såsnart man går ut av sola
hørtes utrolig deilig ut å ha det såpass varmt
![]()
Irriterende 
Ja det er sant, når man er litt uggen er det myyye bedre med sol å varmeNormalt sett er jeg sol og varme fanMen jeg blir litt dårlig i varmen nå
Irriterende
![]()
Hele 8 grader i skyggenå steiksol ...
![]()
Nå økte det til 9 grader!!!Kaldt uti Lofoten, hele 10 gr her i Vesterålen[emoji23][emoji12]
det virker til å være varmere den veien hver gang det er godværJa det er sant, når man er litt uggen er det myyye bedre med sol å varmehater sky, vinter , vintersport osv å forguder sommeren. Men her om dagen var det 19 grader å da var jeg uvell
![]()

Bare å komme nordover så forsvinner kvalmenFort gjort det![]()
Bare å komme nordover så forsvinner kvalmen![]()
Plutselig en dag tar jeg deg på ordet 
Vi har to hele gjesterom ledig , iallefall frem til juli måned, når mini skal få eget romVær forsiktigPlutselig en dag tar jeg deg på ordet
![]()

Nå økte det til 9 grader!!!på med bikini og ut i sola
det virker til å være varmere den veien hver gang det er godvær
selv svigers i Vesterålen skryter av varmere vær dær
bare å kjøre til Svolvær hjelper ofte på for varmen sin del
![]()
Vi har to hele gjesterom ledig , iallefall frem til juli måned, når mini skal få eget romskal ta imot deg med åpne armer
![]()

Takk takk, kanskje vi sees etterhvert da 
Der det er hjerterom, er det husrom sies detNaaaawww!!! Søta!!Takk takk, kanskje vi sees etterhvert da
![]()
De som ikke bor her sier att Lofoten er FANTASTISK 
vi fastboende ser nok ikke det besøkende ser, så det er verdt turen Ja det er jo enda veldig tidlig for varmen sin del , får se i juli om det blir noe å skryte avJa, d er kanskje ofte det[emoji848] Kan ikke si jeg har fulgt SÅ nøye med[emoji12] Uansett litt for kaldt, kan godt øke en 3-4-5 grader til[emoji38]
Der det er hjerterom, er det husrom sies detDe som ikke bor her sier att Lofoten er FANTASTISK
vi fastboende ser nok ikke det besøkende ser, så det er verdt turen
![]()

steike tida flyr
) Må jo si det var nydelig
Vil tro nytt kjøkken mm er i orden til da
( håper )20 år siden!!!!!!Sant nok![]()
Var i Svolvær for ca 20 år siden (steike tida flyr
) Må jo si det var nydelig
Vi har jo kjøpt hus, så du er hjertelig velkommen til oss og sånn etter midten av augustVil tro nytt kjøkken mm er i orden til da
( håper )
det er jo en halv mannsalder siden
20 år siden!!!!!!det er jo en halv mannsalder siden
Ja guri ,jeg tror sannelig dere har meget nok å stri med de første mndvi kjøpte for 3 år siden ,å her er det ALDRI fritt for arbeid. Enten er det oppussing , total renovering , maling , snekkring, noe elektrisk,ettellerannet HELE tiden !
å kjøpe seg hus er å kjøpe seg arbeid, men det er jo verdt det
![]()
Men jeg gleder meg til alt