Hvor mange grader er det hos dere?

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
Her er det 27 varmegrader!!!! Vilt :)
 
Bare 8?? :p Her er det 27 i skyggen.... Mini frøkna må ut og dyppes i havet :hilarious:
Ja typisk nord Norge:( fryser på seg småjævler såsnart man går ut av sola:( hørtes utrolig deilig ut å ha det såpass varmt :D
 
Normalt sett er jeg sol og varme fan :) Men jeg blir litt dårlig i varmen nå :wacky: Irriterende :hilarious:
Ja det er sant, når man er litt uggen er det myyye bedre med sol å varme:) hater sky, vinter , vintersport osv å forguder sommeren. Men her om dagen var det 19 grader å da var jeg uvell:)
 
Kaldt uti Lofoten, hele 10 gr her i Vesterålen[emoji23][emoji12]
Nå økte det til 9 grader!!!:eek: på med bikini og ut i sola:hilarious: det virker til å være varmere den veien hver gang det er godvær:) selv svigers i Vesterålen skryter av varmere vær dær:) bare å kjøre til Svolvær hjelper ofte på for varmen sin del:)
 
Nå økte det til 9 grader!!!:eek: på med bikini og ut i sola:hilarious: det virker til å være varmere den veien hver gang det er godvær:) selv svigers i Vesterålen skryter av varmere vær dær:) bare å kjøre til Svolvær hjelper ofte på for varmen sin del:)

Ja, d er kanskje ofte det[emoji848] Kan ikke si jeg har fulgt SÅ nøye med[emoji12] Uansett litt for kaldt, kan godt øke en 3-4-5 grader til[emoji38]
 
Naaaawww!!! Søta!! :Heartred:Heartred Takk takk, kanskje vi sees etterhvert da :laughing002
Der det er hjerterom, er det husrom sies det:D:Heartred De som ikke bor her sier att Lofoten er FANTASTISK :hilarious::joyful: vi fastboende ser nok ikke det besøkende ser, så det er verdt turen :D
 
Ja, d er kanskje ofte det[emoji848] Kan ikke si jeg har fulgt SÅ nøye med[emoji12] Uansett litt for kaldt, kan godt øke en 3-4-5 grader til[emoji38]
Ja det er jo enda veldig tidlig for varmen sin del , får se i juli om det blir noe å skryte av:p
 
Der det er hjerterom, er det husrom sies det:D:Heartred De som ikke bor her sier att Lofoten er FANTASTISK :hilarious::joyful: vi fastboende ser nok ikke det besøkende ser, så det er verdt turen :D

Sant nok :D :Heartred

Var i Svolvær for ca 20 år siden ( :laughing002 steike tida flyr:laughing002 ) Må jo si det var nydelig :D

Vi har jo kjøpt hus, så du er hjertelig velkommen til oss og sånn etter midten av august :hilarious: Vil tro nytt kjøkken mm er i orden til da :wacky: ( håper )
 
Sant nok :D :Heartred

Var i Svolvær for ca 20 år siden ( :laughing002 steike tida flyr:laughing002 ) Må jo si det var nydelig :D

Vi har jo kjøpt hus, så du er hjertelig velkommen til oss og sånn etter midten av august :hilarious: Vil tro nytt kjøkken mm er i orden til da :wacky: ( håper )
20 år siden!!!!!!:hilarious: det er jo en halv mannsalder siden:hilarious:

Ja guri ,jeg tror sannelig dere har meget nok å stri med de første mnd:) vi kjøpte for 3 år siden ,å her er det ALDRI fritt for arbeid. Enten er det oppussing , total renovering , maling , snekkring, noe elektrisk,ettellerannet HELE tiden !:) å kjøpe seg hus er å kjøpe seg arbeid, men det er jo verdt det:D
 
20 år siden!!!!!!:hilarious: det er jo en halv mannsalder siden:hilarious:

Ja guri ,jeg tror sannelig dere har meget nok å stri med de første mnd:) vi kjøpte for 3 år siden ,å her er det ALDRI fritt for arbeid. Enten er det oppussing , total renovering , maling , snekkring, noe elektrisk,ettellerannet HELE tiden !:) å kjøpe seg hus er å kjøpe seg arbeid, men det er jo verdt det:D

Tipper vi får nok å drive med ja :hilarious: Men jeg gleder meg til alt :)
 
Back
Topp