Duphalac altsåSånn som gæmliser på sykehjem tar mot forstoppelseJeg er klar for forstoppelse
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Duphalac altsåSånn som gæmliser på sykehjem tar mot forstoppelseJeg er klar for forstoppelse
![]()
Duphalac altså![]()
trodde det var noe nytt
enn lactulose???
det er jo direkte GODT
![]()
Smaker det ikke sånn super søtkliss? Det gjør nemlig dulphalac 
Hmm ,det smaker faktisk sirupEr lactulose godt?Smaker det ikke sånn super søtkliss? Det gjør nemlig dulphalac
![]()
Hmm ,det smaker faktisk sirup![]()

Drikk det til en god kopp kaffe så går det med som sjokkoladeDa er det sikkert noe av det samme klisset![]()

Drikk det til en god kopp kaffe så går det med som sjokkolade![]()

Coooooome on, det MÅ prøves![]()
Vi får ta det som en kaffe date i hver vår stue
For du slipper ikke unna hvis jeg må til pers

Fikk beskjed fra fastlegen sist at jeg skulle vært fastende, men det glemte jo hu her... så fikk ikke tatt alle blodprøver jeg skulle (tror jeg). Ble innkalt igjen idag på dagen, selvsagt ikke fastende da heller, men ga beskjed og det var greit(?) så vet ikke helt den prosedyren haha...Hahaha,nåååneidajeg undres enda på om man må møte opp til blodprøvene fastende ??
det husker jeg ikke
Ja det er veldig greit å ja det gjort,pluttselig er det mange om beinet i den tiden![]()
Duphalax er avføringsmiddel haha... eller for treg mageHva er det ???![]()
Morsomme er at de eldre som prøver duphalac/lactulose nytt spør meg «smaker det vondt», og jeg bare ehhhh neida.....Greit greitVi får ta det som en kaffe date i hver vår stue
For du slipper ikke unna hvis jeg må til pers
Vi får synkronisere at vi får forstoppelse samtidig![]()
Fikk beskjed fra fastlegen sist at jeg skulle vært fastende, men det glemte jo hu her... så fikk ikke tatt alle blodprøver jeg skulle (tror jeg). Ble innkalt igjen idag på dagen, selvsagt ikke fastende da heller, men ga beskjed og det var greit(?) så vet ikke helt den prosedyren haha...

Morsomme er at de eldre som prøver duphalac/lactulose nytt spør meg «smaker det vondt», og jeg bare ehhhh neida.....
Aldri smakt, bare latet som ovenfor de eldre hahaha!Hahaha.... Jeg synes det er superekkelt. Veldig søtt. Har du smakt på det?
Aldri smakt, bare latet som ovenfor de eldre hahaha!
Meeen hvis du får problemer med forstoppelse, så funket det gull 
Hahh takk for tips!!Hahaha... Like greitMeeen hvis du får problemer med forstoppelse, så funket det gull
![]()
Godt å høre![]()
Ser nå at du skriver «sikkert sånn søtt kliss» om noe annet, så er vel en viss sannsynlighet for at glukosen også blir for meget da[emoji85] Jeg er NESTEN der at jo søtere jo bedre[emoji23][emoji28]
Det blir spennende. Det som er mest ekkelt med dulphalac er at det er både tykt og supersøtt
Litt sånn olje følelse, bare veldig søt. Ja det vet jeg, såg etterpå att det var en skrivefeilDuphalax er avføringsmiddel haha... eller for treg mage![]()