Hvor ofte er svangerskapskontroller?

Hahaha,nåååneida:hilarious: jeg undres enda på om man må møte opp til blodprøvene fastende ??:) det husker jeg ikke:)
Ja det er veldig greit å ja det gjort,pluttselig er det mange om beinet i den tiden :)
Fikk beskjed fra fastlegen sist at jeg skulle vært fastende, men det glemte jo hu her... så fikk ikke tatt alle blodprøver jeg skulle (tror jeg). Ble innkalt igjen idag på dagen, selvsagt ikke fastende da heller, men ga beskjed og det var greit(?) så vet ikke helt den prosedyren haha...

Greit greit :hilarious: Vi får ta det som en kaffe date i hver vår stue :hilarious: For du slipper ikke unna hvis jeg må til pers :laughing002
Vi får synkronisere at vi får forstoppelse samtidig:laughing025
Morsomme er at de eldre som prøver duphalac/lactulose nytt spør meg «smaker det vondt», og jeg bare ehhhh neida.....

Fikk beskjed fra fastlegen sist at jeg skulle vært fastende, men det glemte jo hu her... så fikk ikke tatt alle blodprøver jeg skulle (tror jeg). Ble innkalt igjen idag på dagen, selvsagt ikke fastende da heller, men ga beskjed og det var greit(?) så vet ikke helt den prosedyren haha...

Jeg har aldri tatt blodprøvene fastende :) Skjønner du blir forvirra :hilarious:

Godt å høre :D

Ser nå at du skriver «sikkert sånn søtt kliss» om noe annet, så er vel en viss sannsynlighet for at glukosen også blir for meget da[emoji85] Jeg er NESTEN der at jo søtere jo bedre[emoji23][emoji28]

Ser nå at du skriver «sikkert sånn søtt kliss» om noe annet, så er vel en viss sannsynlighet for at glukosen også blir for meget da[emoji85] Jeg er NESTEN der at jo søtere jo bedre[emoji23][emoji28]

Oh no :hilarious: Det blir spennende. Det som er mest ekkelt med dulphalac er at det er både tykt og supersøtt :hilarious: Litt sånn olje følelse, bare veldig søt.
Er glukose sånn og?

Back
Topp