Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 9 kontroller som er "obligatoriske"
Noen får selvsagt mer
Jeg skal ta blodprøver nå til helga,uke 13 +4, så oul i uke 19 vil jeg tro å skal bestille jordmortime i uke 24![]()
)Hahaha,nåååneidaOk, takk(vet alt vøtt
)
Jeg vurderer og å bestille jordmortime.
jeg undres enda på om man må møte opp til blodprøvene fastende ??Er 9 kontroller som er "obligatoriske"
Noen får selvsagt mer
Jeg skal ta blodprøver nå til helga,uke 13 +4, så oul i uke 19 vil jeg tro å skal bestille jordmortime i uke 24![]()

Hahaha,nåååneidajeg undres enda på om man må møte opp til blodprøvene fastende ??
det husker jeg ikke
Ja det er veldig greit å ja det gjort,pluttselig er det mange om beinet i den tiden![]()
Jeg var på min første hos jm i uke 9, og ble faktisk satt opp til neste time i uke 18. Normalen er vel egentlig uke 24 som skulle vært neste, men sier ikke nei takk til ekstra oppfølging[emoji28]
Spesielt mtp at jeg hadde litt høyt blodtrykk under forrige svangerskap og ble da fulgt opp litt ekstra pga d[emoji4]
Ja det kan være,de er jo veldig nøye når det gjelder blodtrykkKanskje jeg fikk om 4 uker bare for å sjekke blodtrykket....? Hun satt opp glukose belastning i uke 24![]()

Da satser jeg på detDe blodprøvene jeg tok i dag var ikke fastende![]()
Ja det kan være,de er jo veldig nøye når det gjelder blodtrykkgodt du blir passer ekstra godt på
åååh , jeg hører den er pyton
![]()
Er den pyton altså? 
Jeg haaaaar ikke peilingDu er greiEr den pyton altså?
![]()
det var slemt av meg 
hører så mange sier det
Jeg haaaaar ikke peilingdet var slemt av meg
hører så mange sier det
![]()

Trekker tilbake den ,aner ikke hva jeg snakker omGleder meg![]()
redd jeg må ta den denne gangen jeg også ,siden lillegutt var nokså stor ved fødsel
Trekker tilbake den ,aner ikke hva jeg snakker omredd jeg må ta den denne gangen jeg også ,siden lillegutt var nokså stor ved fødsel
så kan vi sitte å spy om kapp på hver vårt venterom
![]()
Kanskje det smaker som dulphalc
Den kaster jeg opp av 
Hva er det ???Hahaha.... Gleder megKanskje det smaker som dulphalc
Den kaster jeg opp av
![]()
Du er greiEr den pyton altså?
![]()
Jeg syntes det var godt jeg[emoji38] Så kan slå begge veier det der[emoji12]
Hva er det ???![]()
Jeg er klar for forstoppelse