Jubeltråd

Har hatt mageknip, kvalme og diare siden i går kveld. Valgte å ta privat UL bare for å sjekke at alt var bra. Fikk se en fortsatt sprell levende baby, satt frem fra 10+0-10+4. Magesmertene skyldes trolig at jeg er forstoppet. JM sa at spontanabortrisikoen har avtatt nå, bare 1% som skiller risikoen i uke 10 fra uke 12, vi har derfor valgt å fortelle nyheten til våre nærmeste:Heartred Litt tidlig å se etter evt avvik enda, men nakkefold så bra ut og vi så også antydninger til et nesebein som ikke indikerer noen kromosomavvik.
 

Vedlegg

  • E61A8364-843F-48D1-A404-7C12D5427086.jpeg
    E61A8364-843F-48D1-A404-7C12D5427086.jpeg
    244,5 KB · Visninger: 18
Har hatt mageknip, kvalme og diare siden i går kveld. Valgte å ta privat UL bare for å sjekke at alt var bra. Fikk se en fortsatt sprell levende baby, satt frem fra 10+0-10+4. Magesmertene skyldes trolig at jeg er forstoppet. JM sa at spontanabortrisikoen har avtatt nå, bare 1% som skiller risikoen i uke 10 fra uke 12, vi har derfor valgt å fortelle nyheten til våre nærmeste:Heartred Litt tidlig å se etter evt avvik enda, men nakkefold så bra ut og vi så også antydninger til et nesebein som ikke indikerer noen kromosomavvik.

Så fint ultralydbilde! Det ser jo faktisk ut som et menneske [emoji7][emoji173]️ gratulerer!
 
Jubler for 9+0 i dag, og at tiden faktisk går! Nå er det nemlig 37 dager siden jeg fant ut av graviditeten [emoji33][emoji173]️
 
Jubler for 9+0 i dag, og at jeg kan gå barbeint :)
 
Har hatt mageknip, kvalme og diare siden i går kveld. Valgte å ta privat UL bare for å sjekke at alt var bra. Fikk se en fortsatt sprell levende baby, satt frem fra 10+0-10+4. Magesmertene skyldes trolig at jeg er forstoppet. JM sa at spontanabortrisikoen har avtatt nå, bare 1% som skiller risikoen i uke 10 fra uke 12, vi har derfor valgt å fortelle nyheten til våre nærmeste:Heartred Litt tidlig å se etter evt avvik enda, men nakkefold så bra ut og vi så også antydninger til et nesebein som ikke indikerer noen kromosomavvik.

Wow! Så detaljert, nesten fiks ferdig baby, bare 8 uker siden unnfangelse [emoji813]️ kroppen altså!
 
Jubler for 10+0!!!! [emoji322][emoji322] herregud, den siste 1,5 måneden har gått så tregt. [emoji23]
 
Jubler for at jeg har beholdt Pringles jeg har spist etter jeg har kastet opp alt annet i dag [emoji23][emoji3]
 
Back
Topp