Vogntråd

Careone

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Har dere begynt å drømme om hvilken vogn dere vil ha? Evt om dere har en fra før av, er dere fornøyde?

Jeg har Stokke Trailz fra første mann, og kunne ikke vært mer fornøyd! Syntes den er superfin og elsker at hun sitter så høyt i den. Liker ikke å måtte bøye meg ned for å snakke med de, om det "soltaket" er på feks. Så derfor er Stokke trailz helt perfekt for oss :) Også er jeg veldig fan av fargen jeg har, grey melange :joyful:
 
Har begynt å se, men ikke bestemt :)
Hadde TFK sist med multi x bag, og var veldig fornøyd har sett litt på emmaljunga NXT90 outdoor.
Må nok innom en forhandler å se litt og tenke grundig :)
 
Har begynt å se, men ikke bestemt :)
Hadde TFK sist med multi x bag, og var veldig fornøyd har sett litt på emmaljunga NXT90 outdoor.
Må nok innom en forhandler å se litt og tenke grundig :)

Ser den! Er ikke akkurat billig med vogn, så greit å være helt sikker :)
 
Jeg har veldig lyst på Emmaljunga NXT90F [emoji7] men salte så dyr den skal være da [emoji28][emoji85]
 
Gjør det enkelt. Svigermor har en fungerende simo-vogn som hun kjøpte brukt en gang, for å ha hos seg.

Denne kunne vi få, så da blir det nok det.
Har hatt simo før uansett og likte den godt
 
Jeg har veldig lyst på Emmaljunga NXT90F [emoji7] men salte så dyr den skal være da [emoji28][emoji85]

Helt ville priser ja, men er jo veldig hyggelig å trille rundt med drømmevognen da :shy: Kan alltids kjøpe brukt om man finner noe fint!
 
Kommer nok til å bruke opp igjen stokke xploryen min! Veldig praktisk å bruke, kan for eksempel bruke bilstolen som bagdel!
 
Kommer nok til å bruke opp igjen stokke xploryen min! Veldig praktisk å bruke, kan for eksempel bruke bilstolen som bagdel!

Det er så lurt om man skal en tur på butikken eller lignende :) Så slipper man å vekke bebien :)
 
Jeg har veldig lyst på Emmaljunga NXT90F [emoji7] men salte så dyr den skal være da [emoji28][emoji85]

Bare sjekk om du synes den er fin også som sportsvogn, er mange som faller fra i mine øyne da :p Brukes lengst uten bag.
 
Helt ville priser ja, men er jo veldig hyggelig å trille rundt med drømmevognen da :shy: Kan alltids kjøpe brukt om man finner noe fint!

Absolutt [emoji5] jeg håper egentlig at fremtidige besteforeldre vil være med på å spleise på vogna [emoji28]
 
Bare sjekk om du synes den er fin også som sportsvogn, er mange som faller fra i mine øyne da :p Brukes lengst uten bag.

Jeg syns den er ganske fin uten bag også [emoji5] har ei venninne som kjøpte den nå, og den er ganske nydelig med bag og som sportsvogn [emoji7]
 
Vi har en TFK med multixbag fra før, samt en Bugaboo Buffalo! Digger begge to, men spørs om ikke vi må se på en søskenvogn da det blir 2,5 år mellom barna. I så fall blir det Donkey [emoji7]
 
Jeg syns den er ganske fin uten bag også [emoji5] har ei venninne som kjøpte den nå, og den er ganske nydelig med bag og som sportsvogn [emoji7]

Enig! Og de kan brukes lenger enn man tror. Har en ganske lang jente på 2,5 år og hun passer perfekt i Stokke vognen sin, sittedelen altså :)
 
Vi har en TFK med multixbag fra før, samt en Bugaboo Buffalo! Digger begge to, men spørs om ikke vi må se på en søskenvogn da det blir 2,5 år mellom barna. I så fall blir det Donkey [emoji7]

Bugaboo Donkey er så fin! Jenta mi på 2,5 (når bebien kommer 3 år) trenger nok ikke egen vogn. Evt et søskensete/brett. Ellers hadde nok jeg også gått for denne :) TFK Vognene er også kjempe fine, og syntes søskenvognen deres også er veldig fin
 
Bugaboo Donkey er så fin! Jenta mi på 2,5 (når bebien kommer 3 år) trenger nok ikke egen vogn. Evt et søskensete/brett. Ellers hadde nok jeg også gått for denne :) TFK Vognene er også kjempe fine, og syntes søskenvognen deres også er veldig fin

Elsker utseendet på Donkey, og veldig fan av at man kan bruke den også som singelvogn!

TFK søskenvogn synes jeg virker veldig klumpete[emoji85]
Men mye mulig jeg kjøper et buddyseat til den enkle vogna vi allerede har da[emoji4]
 
Back
Topp