Knipetråd

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Like greit å begynne tidlig! Husker det var fint å ha en tråd hvor vi minnet hverandre på det.

Så knip i vei! [emoji6]
 
Dagens «trening» unnagjort! [emoji106]
 
Har på 4 alarmer utover dagen som minner meg på det:p Knep ikke før, under eller etter første graviditet og nå kan det komme noen dråper om jeg ler skikkelig godt og må tisse, eller hopper på trampolinen og ikke kniper skikkelig igjen:hilarious: Så knip, jenter!
 
Slet skikkelig etter forrige fødsel for å få kontakt der nede selv om jeg knep masse hele svskapet. Lurer på hvor ille det hadde vært uten...
 
Jeg glemmer det så fort, men har fått gjort det i dag nå da :)
 
Kanskje jeg skal legge denne i våre viktigste tråder? Hva mener dere? :)
 
Jeg vet bare at det er lurt at noen kommenterer i den hver dag så den ligger øverst. Blir det mindre sett da, eller?
 
Jeg vet bare at det er lurt at noen kommenterer i den hver dag så den ligger øverst. Blir det mindre sett da, eller?
Eneste forskjell er at vi finner igjen link inne i våre viktigste tråder hvis den skulle havne lengre bak når vi begynner å oppdatere fra ul o.l :)
Men så lenge noen kommenterer ligger den på første siden :)
 
Eneste forskjell er at vi finner igjen link inne i våre viktigste tråder hvis den skulle havne lengre bak når vi begynner å oppdatere fra ul o.l :)
Men så lenge noen kommenterer ligger den på første siden :)
Inn med baby, ut med vettet [emoji23] Da stemmer jeg for [emoji106]
 
Inn med baby, ut med vettet [emoji23] Da stemmer jeg for [emoji106]
Gravidbobla :p
Jeg er så sløv for tiden så tydelig at konsentrasjonen er på bærtur for at rugingen har klistret seg til hjernecellene :hilarious:

Men nå ligger det en link der så vi finner igjen den hvis den havner lengre bak:)
 
Gravidbobla :p
Jeg er så sløv for tiden så tydelig at konsentrasjonen er på bærtur for at rugingen har klistret seg til hjernecellene :hilarious:

Men nå ligger det en link der så vi finner igjen den hvis den havner lengre bak:)

Sweet, veldig bra!
 
Knip jenter, knip!
 
Husk å knipe! :)
 
Uff.. jeg er alt for dårlig :bag:
 
Jeg glemmer det hele tiden
 
Back
Topp