Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med graviditeten! Så gøy at det klaffa på første forsøk igjenHei! Jeg sniker meg forsiktig inn her, selv om jeg synes det er skummelt! Var gravid uplanlagt i starten av året, men mistet i uke 5. Var overrasket selv over hvor vanskelig det var å akseptere. Etter det planla vi å begynne å prøve i april, og den satt på første gitt. Er i følge appen min 4+4 i dag, fikk positiv test på fredag etter å ha vært uggen allerede siden helgen før
Da jeg mistet sist hadde jeg influensa og uvi, som jeg fikk antibiotika for. På fredag begynte jeg å få uvi symptomer igjen, så her er nervene i helspenn for å miste igjen. Er usikker på om jeg burde kontakte lege i morgen. Det er ikke sånn at jeg har en skikkelig uvi, men vondt i korsrygg og over blæra og svir litt i urinveier. Holder meg varm og drikker masse. Noen tips eller tanker?
PS; hadde tenkt til å legge ved bilde av testen min, men fikk beskjed at filen (tatt med mobilkamera) var for stor. Noen ide om hvordan jeg ordner dette? Bruker iPhone
Gratulerer [emoji7] [emoji7] [emoji7]Fikk disse testene i går! Så kommer inn i januar 2019[emoji1][emoji122][emoji173]️Vis vedlegget 256817
Gratulerer [emoji7] [emoji7] [emoji7]
Tatt dagen mensen skulle ha kommet. Trodde først den var skikkelig negativ, helt til jeg leste på nytt og skjønte at denne typen ikke skulle ha kryss. Da var den visst veldig positiv![]()
Tatt dagen mensen skulle ha kommet. Trodde først den var skikkelig negativ, helt til jeg leste på nytt og skjønte at denne typen ikke skulle ha kryss. Da var den visst veldig positiv![]()
Hahahah godt det ikke bare er meg!Samme her [emoji38] Dumt å lese bruksanvisningen fant jeg ut[emoji85]
TakkGratulerer[emoji847] Finfin babystrek det der[emoji7]

3+ idag. 5+1, men tror jeg hadde fått den igår ogsådeilig å se!

Går nok kjempe braHærlig! Drømte i natt at jeg fikk 3+var vanskelig å ikke ta en idag. Men skal ta i morgen å håper virkelig på 3+ da.
![]()
Går nok kjempe bravar også usikker om jeg skulle ta den på 5+1, men jeg vet nærmest nøyaktig da spira satt
![]()
Hurra!! Så koselig at vi er i samme termingruppePositiv digital i dag, og sterkere strek på strimler [emoji3][emoji1374][emoji173]️
Vis vedlegget 256863

Hei! Jeg sniker meg forsiktig inn her, selv om jeg synes det er skummelt! Var gravid uplanlagt i starten av året, men mistet i uke 5. Var overrasket selv over hvor vanskelig det var å akseptere. Etter det planla vi å begynne å prøve i april, og den satt på første gitt. Er i følge appen min 4+4 i dag, fikk positiv test på fredag etter å ha vært uggen allerede siden helgen før
Da jeg mistet sist hadde jeg influensa og uvi, som jeg fikk antibiotika for. På fredag begynte jeg å få uvi symptomer igjen, så her er nervene i helspenn for å miste igjen. Er usikker på om jeg burde kontakte lege i morgen. Det er ikke sånn at jeg har en skikkelig uvi, men vondt i korsrygg og over blæra og svir litt i urinveier. Holder meg varm og drikker masse. Noen tips eller tanker?
PS; hadde tenkt til å legge ved bilde av testen min, men fikk beskjed at filen (tatt med mobilkamera) var for stor. Noen ide om hvordan jeg ordner dette? Bruker iPhone
Hurra!! Så koselig at vi er i samme termingruppe![]()