Smule
Elsker forumet
Hahaha neeeei, du må ikke si sånnDu kommer til å få tvillinger ;p

Mannen min er allerede helt sikker på at vi får det, rett og slett fordi det passer så dårlig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha neeeei, du må ikke si sånnDu kommer til å få tvillinger ;p

Enten så har egget blitt befruktet tidligere (som jeg tviler på så nøye vi er her inne) eller så er det twins, ingen tvilHahaha neeeei, du må ikke si sånn
Mannen min er allerede helt sikker på at vi får det, rett og slett fordi det passer så dårlig![]()
Enten så har egget blitt befruktet tidligere (som jeg tviler på så nøye vi er her inne) eller så er det twins, ingen tvillegger inn gjetningen min nå jeg, blir spennende å se etter første ultralyden din
;p

Gratulerer og lykke til med blodprøve! Har du opplevd sa/ma ofte, siden du gruer deg sånn? Håper du får gode resultaterFikk 2-3 på 17dpo på mandag. I morgen skal jeg på sykehuset og ta blodprøve. Gruer meg noe sinnsykt [emoji54][emoji31] Håper virkelig at nivået på hcg er høyt [emoji120]
Gratulerer og lykke til med blodprøve! Har du opplevd sa/ma ofte, siden du gruer deg sånn? Håper du får gode resultater[emoji173]️
Jeg fikk og 3+ på 4+5, de er nok ikke helt nøyaktig de testeneVis vedlegget 256509
Fikk denne nå[emoji7] er 4+5, kan jeg være lenger på vei enn jeg tror selv ? Ble tatt nå på ganske så utvannet urin om jeg kan si det slik![]()
Jeg fikk og 3+ på 4+5, de er nok ikke helt nøyaktig de testenemen kan være du er det
![]()
Ja, heldigvisOkei [emoji3] den er god. Men ting går i hvertfall rette veien da [emoji5]
Så stas å endelig få positiv testFørste gang jeg har fått positiv test, men har vært i ivf karusellen ganske lenge![]()
Jeg er 5+3 idag og fikk bare 2-3 uker på CB sin idag.... Er det normalt eller bør jeg være bekymret?
Jeg er 5+3 idag og fikk bare 2-3 uker på CB sin idag.... Er det normalt eller bør jeg være bekymret?
Tok test i går (5+0) fikk også 2-3. Blir jo kjempe bekymra. Men hvis du leser på klagetråden så la ei inn et skjema om hcg nivå, se på den æ se hvor stor forskjell det faktisk er. Skal prøve meg på ny test i morgen eller tirsdag![]()